Parduotuvės pagal tipus Lietuvoje: dvi tendencijos, priešingos prognozėms
Plėtros galimybes riboja intensyvi konkurencija, darbuotojų trūkumas regionuose
Žvelgiant į konkrečių prekybos kanalų greito apyvartumo prekių apyvartas arba į dalį, tenkančią konkrečiam kanalui nuo bendros šalies apyvartos, matyti, kad patogaus apsipirkimo parduotuvės generuoja vos daugiau nei 1% greito apyvartumo prekių pajamų, o reikšmingiausi lieka didieji formatai, kuriems tenka virš 55% bendrosios apyvartos. Antri pagal apyvartas rikiuojasi mažieji supermarketai, užsitikrinantys beveik ketvirtadalį visų greito apyvartumo prekių pajamų.
Karolina Lapinskienė, „NielsenIQ“ sprendimų klientams vadovė, apžvelgdama Baltijos šalių prekybos kanalų išsivystymą, sako, kad Latvijoje ir Lietuvoje yra gerokai labiau išvystytas grožio prekių („NielsenIQ“ terminija – drogerijų ir kosmetikos parduotuvių) kanalas, ir didėjant asmeninės higienos bei kosmetikos priemonių apyvartai, šio kanalo svarba auga abiejose šalyse.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai