Pasaulinės prekybos maistu 2024 m. tendencijos – tarsi situacijos Lietuvoje veidrodis

Sally Lyons Wyatt, „Circanos“ pasaulinė vykdomoji viceprezidentė ir vyriausioji patarėja, pristatydama naują „Circana Compass insights“ ataskaitą, akcentuoja, kad esant stabiliai makroekonominei padėčiai pajamų pokyčiams didžiausią įtaką daro pačių prekybininkų kainodaros sprendimai. Būtent aktyvios akcijų kampanijos ar agresyvesnės nuolaidos labiausiai skatina pardavimų augimą.
Šiais metais, palyginti su 2023 m., parduotų prekių vidutinis kiekis didės 0,8%, o kainos augs 1,4%. Beje, kaip nurodo specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM), ankstesnės šios tyrimų bendrovės prognozės buvo gana tikslios, o pernai lapkritį „Circana“ prognozavo, kad 2024 m., po trejus metus trukusio pardavimų kiekiu mažėjimo, prekybos tinklai vėl parduos daugiau prekių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai