2024-09-05 09:04

„Iki“ investuoja į skaitmeninių ekranų platformą, „Maximos“ tai pernelyg nedomina

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Didžiųjų mažmeninės prekybos verslų, tokių kaip JAV „Amazon“ ar „Walmart“, pelno eilutei reikšmingą įtaką daro pajamos iš reklamos verslo. Ši sritis vis labiau domina ir kai kuriuos Lietuvos mažmenininkus, pavyzdžiui, „Iki“, investuojančią į skaitmeninių ekranų platformą. Jau kurį laiką reklamos sukasi ir kai kuriose „Maximos“ parduotuvėse esančiuose ekranuose, bet rinkos lyderė didesnių planų šioje srityje neturi.
  • Skaitmeniniai ir sisteminiai sprendimai keičia reklamos parduotuvėse galimybes.
  • Prekybos tinklas „Iki“ investuoja 1 mln. Eur į ekranus parduotuvėse.
  • Reklamos kanalų pajamingumo tendencijos.

Organizacijos „IAB Europe“, vertinančios skaitmeninės reklamos išlaidas, duomenimis, Baltijos šalyse iš skaitmeninių kanalų pernai gauta 420 mln. Eur pajamų, o vien Lietuvoje – 170 mln. Eur. Šis kanalas jau yra 8 kartus pajamingesnis už visą lauko reklamos rinką Baltijos šalyse. 

52795
130817
52791