„Iki“ investuoja į skaitmeninių ekranų platformą, „Maximos“ tai pernelyg nedomina

- Skaitmeniniai ir sisteminiai sprendimai keičia reklamos parduotuvėse galimybes.
- Prekybos tinklas „Iki“ investuoja 1 mln. Eur į ekranus parduotuvėse.
- Reklamos kanalų pajamingumo tendencijos.
Organizacijos „IAB Europe“, vertinančios skaitmeninės reklamos išlaidas, duomenimis, Baltijos šalyse iš skaitmeninių kanalų pernai gauta 420 mln. Eur pajamų, o vien Lietuvoje – 170 mln. Eur. Šis kanalas jau yra 8 kartus pajamingesnis už visą lauko reklamos rinką Baltijos šalyse.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai