QR kodai vietoj brūkšninių: revoliucijos imasi didžiosios įmonės, kitiems naujovė kelia klausimų

Indrė Lasionienė, „GS1 Lithuania“ brūkšninio kodavimo ekspertė, VŽ sako, kad jau greitai lentynose kai kurios prekės bus pažymėtos kodais, kurie atskleis daugiau informacijos nei tik produkto kainą.
Naujos kartos kodus šiuo metu diegia dalis didžiausių pasaulio įmonių: 22 pasaulio prekybos lyderės, tokios kaip „Alibaba“, „Procter & Gamble“, „Lidl“, „Nestle“ ir kt., rengiasi pereiti nuo tradicinių brūkšninių kodų prie inovatyvių QR kodų, kurie nuskaitomi mobiliuoju įrenginiu. Be to, prekybininkai pasirengę užtikrinti, kad pardavimo vietos būtų aprūpintos 2D kodus nuskaitančiais skaitytuvais.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai