2024-08-28 05:45

„Lidl“ savo reklamoje teigė, kad „Maximoje“ apsipirkti pigiau, ekspertai ir iš to regi naudos

Reklaminis lankstinukas.
Reklaminis lankstinukas.
Mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ Estijos rinkodaros skyrius padarė klaidą: kainų leidinio viršelyje pavaizduotoje lyginamojoje reklamoje savojo čekio sumą nurodė beveik 10 Eur didesnę nei konkurento „Maximos“. Kūrybinių agentūrų ekspertai sako, kad tokia klaida labai netikėta, reikšminga organizacijai, tačiau yra ne vienas būdas, kaip nepatogią situaciją pakreipti savo naudai.

Katrin Seppel, „Lidl Eesti“ Komunikacijos departamento vadovė, VŽ pasakoja, kad jau 30 savaičių iš eilės, nuo šių metų vasario, prekybos tinklas Estijoje lygina savo ir „Maximos“ panašių prekių krepšelių čekius ir pateikia konkrečių įrodymų, kad „Lidl“ yra pigiausias. 

„Praėjusią savaitę netyčia įvyko žmogiškoji klaida ir rinkodaros vaizdai susimaišė, tačiau kvituose vis tiek matyti, kad palyginimą laimėjo „Lidl“, – sako K. Seppel. – Matome, kad žmonės apie tai diskutuoja socialiniuose tinkluose, ir tai gali būti pirmas kartas, kai jie iš tikrųjų pastebi mūsų kainų lyginimą. Matome, kad nors ir įvyko klaida, žmonės vis tiek supranta, kodėl tai darome.“

52795
130817
52791