Padidėjo Vilniaus „Akropolio“ prekybos plotas – priestate įsikūrė „Sportland“

Ankstesnės sporto ir atletiškos laisvalaikio mados prekių ženklų parduotuvės „Sportland“ patalpas išplėstus ir jas sujungus su naujuoju pastatu, jos plotas padidėjo iki daugiau nei 2.000 kv. m, ji tapo didžiausia bei moderniausia „Sportland“ parduotuve Lietuvoje, praneša prekybos centras.
„Nuolat investuojame į prekybos ir pramogų centrų „Akropolis“ atnaujinimą, dėmesį skiriame pirkėjams aktualiems naujiems prekių ženklams pritraukti, naujoms ir atnaujintoms parduotuvių bei paslaugų vietoms atidaryti“, – komentuoja Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
Prekybos centro prekybinio ploto padidinimui projektuotas pastatas iškilo laikinų statinių vietoje, tarp 4-o ir 6-o prekybos centro įėjimo. Praėjusių metų pabaigoje gavus statybą leidžiantį dokumentą, pastato statybos pradėtos šių metų pradžioje ir truko apie 6 mėnesius.
Parduotuvėje įdiegti klientų apsipirkimo patirtį gerinantys sprendimai.
„Šioje parduotuvėje lankytojus pasitiks specialūs LED kubai, kurie padės lengviau ir paprasčiau susiorientuoti naujausių kolekcijų išdėstyme parduotuvės viduje. Be to, klientams siūlome didžiausią sporto ir atletiškos laisvalaikio mados prekių ženklų asortimentą Lietuvoje“, – sako Juras Vėželis, „Sportland LT“ direktorius.
Parduotuvė siūlomas daugiau nei 54 skirtingų prekių ženklų asortimentas.
Atidarius naująjį pastatą bendras Vilniaus „Akropolio“ plotas sudaro daugiau nei 110.000 kv. m, iš jų prekybos plotas užima 89.000 kv. m. Šalia centro įrengta 3.000 vietų automobilių stovėjimo aikštelė.
Prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovei „Akropolis Group“ priklauso „Akropoliai“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Rygoje – „Akropole Riga“ ir „Akropole Alfa“.