2024-04-02 12:01

Rusijoje tebedirbantys prekių ženklai: nuo fiktyvaus pasitraukimo iki tylaus sprukimo

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
JAV investicinių tyrimų įmonės „Hindenburg Research LLC“, Jeilio universiteto ir VŽ surinkti duomenys rodo, kad apie 330 Vakarų šalių prekybos įmonių tebedirba Rusijoje, iš jų visiškai investicijų nestabdydamos – apie 70.
  • LPP, kuriai priklauso prekių ženklai „Reserved“, „Cropp“, „House“, „Mohito“ ir „Sinsay“, galimai fiktyviai pardavė verslą Rusijoje.
  • „Decathlon“ pagaliau pasitraukė iš Rusijos.
  • „Chanel“ nebepratęsia besibaigiančių parduotuvių nuomos sutarčių.

Vienos įmonės, pavyzdžiui, „Vičiūnų“ grupės, veiklą Rusijoje tęsia atvirai, kitų ryšiai su Rusija iškyla į viešumą po tyrimų. Naujausia Varšuvos biržos investuotojų nusivylimą sukėlusi žinia – lenkų mažmeninės prekybos grupė LPP, kuriai priklauso prekių ženklai „Reserved“, „Cropp“, „House“, „Mohito“ ir „Sinsay“, galimai fiktyviai pardavė verslą Rusijoje ir toliau tęsia veiklą šalyje, nuo kurios oficialiai buvo atsiribojusi. Tyrimas atskleidė, kad iš tiesų LPP, kurios prekių ženklų parduotuvės populiarios ir Lietuvoje, neatsisakė savo verslo Rusijoje, bet ten pardavinėja savo prekes per trečiąsias šalis. Tiesa, LPP vadovybė tyrimo išvadas griežtai paneigė, tvirtindama, kad nuo 2022 m. gegužės Rusijoje nevykdo jokios veiklos.

52795
130817
52791