Rusijoje tebedirbantys prekių ženklai: nuo fiktyvaus pasitraukimo iki tylaus sprukimo

- LPP, kuriai priklauso prekių ženklai „Reserved“, „Cropp“, „House“, „Mohito“ ir „Sinsay“, galimai fiktyviai pardavė verslą Rusijoje.
- „Decathlon“ pagaliau pasitraukė iš Rusijos.
- „Chanel“ nebepratęsia besibaigiančių parduotuvių nuomos sutarčių.
Vienos įmonės, pavyzdžiui, „Vičiūnų“ grupės, veiklą Rusijoje tęsia atvirai, kitų ryšiai su Rusija iškyla į viešumą po tyrimų. Naujausia Varšuvos biržos investuotojų nusivylimą sukėlusi žinia – lenkų mažmeninės prekybos grupė LPP, kuriai priklauso prekių ženklai „Reserved“, „Cropp“, „House“, „Mohito“ ir „Sinsay“, galimai fiktyviai pardavė verslą Rusijoje ir toliau tęsia veiklą šalyje, nuo kurios oficialiai buvo atsiribojusi. Tyrimas atskleidė, kad iš tiesų LPP, kurios prekių ženklų parduotuvės populiarios ir Lietuvoje, neatsisakė savo verslo Rusijoje, bet ten pardavinėja savo prekes per trečiąsias šalis. Tiesa, LPP vadovybė tyrimo išvadas griežtai paneigė, tvirtindama, kad nuo 2022 m. gegužės Rusijoje nevykdo jokios veiklos.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai