2024-02-05 18:11

PLC „Panorama“ užbaigė 15 mln. Eur vertės atnaujinimo darbus

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Daugiau kaip dvejus metus sostinės prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ etapais vykdyti atnaujinimo darbai baigti. Pertvarkos nesutrikdė veiklos – 2023 m., palyginti su ankstesniais metais, lankytojų srautas augo 13%.

Pasak Birutės Kalanovaitės, „Panoramos“ vadovės, šie pokyčiai buvo didžiausi per 15 prekybos centro veiklos metų. 

„Planuodami prekybos centro atnaujinimą turėjome keletą užduočių. Visų pirma, siekėme ištaisyti pastato architektūrinių sprendimų spragas ir sukurti prekybos centre daugiau funkcinių erdvių. Nors perstatyti pastato ir negalėjome, mums pavyko rasti geriausius erdvių atnaujinimo bei išpildymo sprendimus. Džiaugiamės, kad projektą pavyko įgyvendinti sklandžiai – laiku ir neviršijus biudžeto“, – sako vadovė.

„Panoramos“ rekonstrukcija buvo įgyvendinta aštuoniais etapais. Didžiausios investicijų dalies pareikalavo sudėtingiausi projekto statybų darbai: centrinės aikštės rekonstrukcija ir amfiteatro įrengimas, maisto alėjos transformavimas ir išplėtimas, įėjimų atnaujinimas, terasų įrengimas ir visiškai naujas bei didesnis pagrindinio įėjimo į prekybos centrą atvėrimas. Nemažų kaštų pareikalavo ir pastato antro aukšto pokyčiai – suformuotos erdvės darbui ir poilsiui, ištiesinti ir paaukštinti parduotuvių fasadai.

Portfelio pokyčiai

Vykdant prekybos centro atnaujinimo projektą keitėsi ir dalis „Panoramos“ parduotuvių. Išplėstas mados segmento krepšelis.

„Papildėme savo portfelį italų mados namų „Max Mara Group“ drabužių prekės ženklais „Marella“ ir „Weekend Max Mara“, atidarėme rankinių ir aksesuarų butiką „Coccinelle“, namų ir kūno kvapų butiką „La Civilisation“. Taip pat išplėtėme prekybos centro lankytojų jau pamėgtas parduotuves, kaip „Massimo Dutti“. Sustiprinome ir ekonominių prekės ženklų pasirinkimą: prekybos centre duris atvėrė „Sinsay“, atnaujintos ir išplėstos „New Yorker“, „Kidzone“, „Deichmann“ parduotuvės“, – pokyčius vardija B. Kalanovaitė.

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.

Augo lankytojų srautas

Anot B. Kalanovaitės, atnaujinimo darbai iš esmės nesutrikdė nuomininkų veiklos – prekybos centras nebuvo uždarytas. Pažymima, kad pokyčių laikotarpiu prekybos centre lankytojų srautas nemažėjo, kaip buvo tikimasi, bet priešingai – nuosekliai didėjo. 

„Praėję metai mums apskritai buvo vieni sėkmingiausių visomis prasmėmis: ir po pandemijos supurtymų iš dalies atsistatančiu lankytojų srautu, ir finansiniais rezultatais. Apyvartų prasme 2023 m. buvo geriausi per visą mūsų gyvavimo istoriją. Be to, po tuputį pradedame plėtros procesus ir prie „Panoramos“ esantiems sklypams vystyti“, – planais dalijasi B. Kalanovaitė.

 

52795
130817
52791