2023-09-14 08:45

Prekybos ekspertas: Lietuvoje dar yra vietos atsirasti naujam prekybos tinklui, galbūt ir ne vienam (II dalis)

Audrius Borisa, Ukrainos prekybos tinklą valdančios „Fozzy Group“ privačios etiketės departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Audrius Borisa, Ukrainos prekybos tinklą valdančios „Fozzy Group“ privačios etiketės departamento direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Įvairių pasaulio šalių prekybos įmonėse dirbęs, pastaruoju metu – vienoje didžiausių Ukrainos prekybos ir pramonės grupių Ukrainoje „Fozzy Group“ už privačios etiketės, pakuočių departamentus ir didžiausią grupės tinklą „Silpo“ atsakingas Audrius Borisa gerai susipažinęs ir su Lietuvos mažmeninės prekybos struktūra. Eksperto požiūriu, mūsų šalyje konkurencija tarp prekybininkų dar nėra pernelyg įtempta, nesunkiai įsitvirtintų ir naujos prekybos įmonės.

podcast::P6c3G9sA

„Manau, kad kiekviena didelė įmonė sprendimų dėl plėtros greitai nepriima. „Lidl“ irgi daugybę metų tyrė rinką, kol vieną dieną nusprendė ateiti. Taip atsitiko pas mus, taip pat buvo ir kitose šalyse, kuriose jie išsiplėtė. Manau, tokia pati situacija ir dėl „Aldi“. Buvo diskusijų dėl galimos „Biedronkos“, kai kurių kitų tinklų tikėtinos plėtros,“ – sako A. Borisa.

52795
130817
52791