Prekybos ekspertas: Lietuvoje dar yra vietos atsirasti naujam prekybos tinklui, galbūt ir ne vienam (II dalis)

podcast::P6c3G9sA
„Manau, kad kiekviena didelė įmonė sprendimų dėl plėtros greitai nepriima. „Lidl“ irgi daugybę metų tyrė rinką, kol vieną dieną nusprendė ateiti. Taip atsitiko pas mus, taip pat buvo ir kitose šalyse, kuriose jie išsiplėtė. Manau, tokia pati situacija ir dėl „Aldi“. Buvo diskusijų dėl galimos „Biedronkos“, kai kurių kitų tinklų tikėtinos plėtros,“ – sako A. Borisa.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai