Kinijos e. milžinės žengia į Lietuvą: paskui „AliExpress“ jau atkeliavo dvi

- Siekdamos įsitvirtinti naujose rinkose, kinų platformos įgyvendina žemų kainų strategijas.
- „Temu“ ir „Shein“ labiau perima srautą iš „Ali Express“, nei sudaro konkurenciją vietos prekybininkams, mano ekspertai.
- Pagrindiniai kinų platformų veiklos rodikliai.
„Google Play“ statistika rodo, kad šiuo metu Lietuvoje dažniausiai parsisiunčiama „Temu“ programėlė, o kita kinų platforma „Shein“ taip pat išlaiko populiarumą ir užima 5-ą vietą tarp lyderių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai