2023-09-05 08:45

Kinijos e. milžinės žengia į Lietuvą: paskui „AliExpress“ jau atkeliavo dvi

„Aliexpress“ parduotuvė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Aliexpress“ parduotuvė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kinijos e. prekybos mažmenininkai, siekdami diversifikuoti pajamų šaltinius ir pritraukti daugiau vartotojų, aktyviau plečia veiklą visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje. Pastaruoju metu tarp populiariausių mobiliųjų programėlių atsiduria naujo veržlaus žaidėjo „Temu“ prekių ženklo platforma.
  • Siekdamos įsitvirtinti naujose rinkose, kinų platformos įgyvendina žemų kainų strategijas.
  • „Temu“ ir „Shein“ labiau perima srautą iš „Ali Express“, nei sudaro konkurenciją vietos prekybininkams, mano ekspertai.
  • Pagrindiniai kinų platformų veiklos rodikliai.

„Google Play“ statistika rodo, kad šiuo metu Lietuvoje dažniausiai parsisiunčiama „Temu“ programėlė, o kita kinų platforma „Shein“ taip pat išlaiko populiarumą ir užima 5-ą vietą tarp lyderių.

52795
130817
52791