„Maxima LT“ Rinkodaros departamentas turi naują vadovą
Taip pat šią savaitę pilnai suformuotas ir „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamentas – prie jo prisijungė Raminta Gecevičiūtė, kuri eis atstovės ryšiams su žiniasklaida pareigas, VŽ pranešė bendrovė.
K. Buzys naujų atsakomybių imasi ambicingai. Rinkodaros komunikacijoje jis planuoja didžiausią akcentą dėti į prekybos tinklo stiprybę – kainą bei formuoti geriausius, aktualiausius pasiūlymus pirkėjams. Taip pat, pasak jo, bus kalbama apie atsinaujinančias parduotuves bei jų asortimentą, bus akcentuojamas prekės ženklo šiuolaikiškumas, vientisumas bei nuoseklumas.
„Per ketverius metus „Maximoje“ man teko prisiliesti prie visų Rinkodaros departamento skyrių ir veikti įvairiose pozicijose. Kadangi įmonė man suteikė profesinio augimo galimybes, stengsiuosi savo komandai suteikti tą patį – man ypač svarbūs žmonės ir tai, kad visi veiktume išvien bei vieningai siektume užsibrėžtų tikslų“, – sako K. Buzys.
.jpg/Raminta%20Gecevi%C4%8Di%C5%ABt%C4%97_Maxima%20(002)__669x450.jpg)
Prie Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento prisijungusi nauja ryšių su žiniasklaida atstovė R. Gecevičiūtė, anksčiau dirbusi žurnaliste TV3 televizijos Žinių tarnyboje, tikisi, kad darbo patirtis žiniasklaidoje padės aiškiai ir paprastai informuoti visuomenę aktualiomis temomis.
„Maximos“ prekybos tinklas, visų pirma, yra jame dirbantys ir apsiperkantys žmonės. Tad mano užduotis – paprastai ir suprantamai kalbėti apie tai, kas svarbu ir aktualu mūsų pirkėjams – apie prekybos tinklo klientų įpročius, pranešti naujienas ir dalintis kita svarbia informacija, kartu palaikant dialogą su žiniasklaidos priemonėmis“, – priduria R. Gecevičiūtė.
K. Buzys „Maxima LT“ skaičiuoja apie ketverius, o bendrai „Vilniaus prekybos“ įmonių grupėje – apie penkerius metus.