„PakMarkas“ pristato naują įrankį smulkiems gamintojams: etiketė paprastai ir greitai

    Reklama publikuota: 2023-06-05
    Linas Čereška, „PakMarkas“ generalinis direktorius.
    svg svg
    Linas Čereška, „PakMarkas“ generalinis direktorius.

    Bendrovė „PakMarkas“ rinkai pristatė virtualų įrankį mark24.lt, kuris labiausiai turėtų sudominti smulkaus verslo atstovus, ūkininkus ir kitus, prekiaujančius savo produkcija. Juo galima susikurti individualią produkcijos etiketę ir gauti ją per keletą dienų. Viena pirmaujančių etikečių spausdinimo kompanijų šį žingsnį žengė reaguodama į naujas rinkos tendencijas bei technologines galimybes.

    Beveik tris dešimtmečius ženklinimo ir pakavimo sprendimus gamintojams siūlantis „PakMarkas“ pokyčių vėjus pramonės industrijoje pajunta vienas pirmųjų. Pasak Lino Čereškos, bendrovės generalinio direktoriaus, neeilinių įvykių kupini praėję keleri metai paliko ženklų pėdsaką gamintojų elgsenoje.

    „Kai dėl pandemijos, vėliau karo, ėmė trūkinėti tiekimo grandinės, ir mes patys, ir dauguma mūsų klientų susidūrė su žaliavų tiekimo sutrikimais. Tai vertė elgtis apdairiai – buvo smarkiai padidintos atsargos sandėliuose, kad netektų nuvilti klientų. Dabar, kai situacija jau normalizuojasi, išryškėjo priešinga tendencija: užsakymai smulkėja, įmonės mažina užsakomų etikečių tiražus. Klientai nebeturi tikslo sandėliuotis atsargų ir nori gamintis tik tiek, kiek reikia, tačiau užsakymą pageidauja gauti kuo greičiau“, – pastebi L. Čereška.

    Pasak jo, smulkesnius užsakymus pateikia ne tik jaunos bendrovės, ieškančios naujų rinkų, bet ir didieji gamintojai. Kompanijos vis labiau linkusios personalizuoti produktus naudojant skirtingas etiketes, todėl stambūs užsakymai skaidomi į mažesnes dalis. Svarbų vaidmenį keičiant gamintojų įpročius vaidina ir smarkiai į priekį pasistūmėjusi skaitmeninė technologija, kurios dėka šiandien galima efektyviai spausdintis mažus kiekius, kartu išgaunant ir aukštą spaudos kokybę.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Kai reikia nedaug ir greitai

    Motiejus Gaigalas, strateginės pakuočių ir prekės ženklų kūrimo agentūros  „Bold brands“ vadovas.
    Motiejus Gaigalas, strateginės pakuočių ir prekės ženklų kūrimo agentūros  „Bold brands“ vadovas.

    Motiejus Gaigalas, strateginės pakuočių ir prekės ženklų kūrimo agentūros  „Bold brands“ vadovas,  su savo klientais neretai nusprendžia pasinaudoti skaitmeninės spaudos galimybėmis. Jis  įsitikinęs, kad šiuo metu skaitmeninė technologija nenusileidžia didelių tiražų spausdinimo būdams, o pasitelkęs skaitmeną, verslas įgauna vieną didžiausių kozirių rinkoje – lankstumą.

     „Mažesni tiražai leidžia greičiau įgyvendinti pokyčius, reaguoti į vartotojų atsiliepimus ar pokyčius rinkoje. Pasitaiko, kad įmonės atsisako naujovių, nes sandėlyje pakuočių turi dar metams į priekį. Tad nors gaminti daug, atrodytų, yra pigiau, tačiau galutinėje pelno eilutėje gali laimėti lankstumas“, – kalba ekspertas.

    Pasak M. Gaigalo, dėl mažos vietinės rinkos dažnai įmonės renkasi augti plėsdamos prekių krepšelį, o naujus produktus pirmiausia išsibando pasiūlydamos vartotojams nedidelį jų kiekį. Ir tik vėliau, išanalizavusios, kurie jų pasiteisina, didina jų gamybos apimtis.

    Personalizacijos poreikis, skaitmeninės technologijos pažanga bei per pandemiją susiformavę įpročiai pirkti internetu paskatino „PakMarką“ ieškoti šias tendencijas atliepiančio sprendimo klientams. Taip gimė naujas virtualus įrankis – mark24.lt, leidžiantis patogiai užsisakyti net ir nedidelius etikečių kiekius. Kaip pabrėžia įmonės vadovas, pirmiausia tai – galimybė smulkesniems verslams, norintiems savo produkcijai suteikti vizualiai patrauklų ženklinimą.

    „PakMarkas“ etiketės pakuotės.
    „Pakmarkas“ etikečių spausdinimas

    „Jausdami rinkos pulsą sukūrėme skaitmeninės spaudos užsakymų įrankį, su kuriuo galima patiems užsisakyti lipnias etiketes mažesniais tiražais. Smulkieji verslininkai, amatininkai ar ūkininkai, norintys realizuoti savo produkciją, gali bet kuriuo sau tinkamu metu prisijungti prie sistemos, susikurti individualų etikečių dizainą  arba įsikelti savo susikurtą nesudėtingą dizainą ir jau po kelių dienų laikyti rankose siuntą su užsakymu“, – naujo įrankio privalumus pristato L. Čereška.

    Mark24.lt naudojimosi principas nesudėtingas, tam nebūtinos specifinės žinios. Jei klausimų kyla, visada galima pasikonsultuoti su „PakMarko“ specialistu telefonu arba elektroniniu paštu. Etiketės dizainą nesunku susikurti pačiam iš įrankyje įdiegtų elementų, o jeigu maketas jau sukurtas anksčiau, užtenka į sistemą įkelti jo failą. Tuomet, pasirinkus keletą gaminio specifikacijų, užsakymas pateikiamas ir keliauja tiesiai į „PakMarko“ gamybą. Savitarnos principu, be klientų aptarnavimo specialisto įsitraukimo, veikianti Mark24.lt užtikrina labai greitą gamybos terminą: siuntinį su etiketėmis klientas gauna per keletą dienų.

    „PakMarkas“ etikečių gamyba.
    „PakMarkas“ etikečių gamyba.

    Tinka ir maisto produktams

    Visgi skaitmeninė gamyba pasižymi ne tik tuo, kad leidžia spausdinti mažus kiekius, kurių kaina spausdinant tradiciniu būdu neadekvačiai išbrangtų. Tai – ir labai greitas spausdinimo būdas. Jis ir neabejotinai tvaresnis: skaitmeninei spaudai nereikalingos klišės, o tai reiškia ne tik mažesnius spausdinimo kaštus, bet ir gerokai draugiškesnę aplinkai gamybą be atliekų, vandens sąnaudų ar išplaunamų dažų. Be to, atsiranda galimybė gaminti etikečių partijas su kintama informacija: specialiu ar sezoniniu dizainu, skirtingu numeravimu, simboliais ir panašiai, o tai fleksografijai yra sunkiai įveikiamas uždavinys.

    „PakMarkas“  lipnios etiketės.
    „PakMarkas“  lipnios etiketės.

    „Turime ne vieną klientą, naudojantį „mono pakuotės“ koncepciją, kai pakuotė unifikuota, bet ant kiekvieno produkto klijuojami skirtingi lipdukai. Toks sprendimas leidžia ne tik išbandyti produktą rinkoje, optimizuojant kaštų ir sandėlio valdymo kaštus, bet ir padeda pasiekti lankstumo eksporte: prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių, jei reikia, konvertuoti pakuotės informacinius tekstus į vietinę kalbą arba sudėtis“, – dėsto M. Gaigalas.

    „PakMarko“ turima moderni skaitmeninė etikečių spausdinimo mašina naudoja dažus tinkamus, sąlyčiui su maistu, tad ja galima spausdinti etiketes maisto produktams – šią savybę turi ne kiekviena skaitmeninė technologija. Tad per mark24.lt užsakomas etiketes drąsiai galima klijuoti ant įvairių  maisto gaminių pakuočių ar ūkininkų produkcijos.

    Kaip pažymi L. Čereška, maisto pakuotės kokybės svarba auga, reikalavimai jai nuolat griežtėja, todėl svarbu prisitaikyti ir prie reglamentavimo pokyčių. Visa „PakMarko“ naudojama spausdinimo įranga, tiek skaitmeninė, tiek fleksografinė, gali gaminti aukštus maisto gaminių standartus atitinkančias etiketes. Rudenį įmonė planuoja montuotis naują, dar pažangesnę įrangą.

    „Kokybės užtikrinimui visuomet skyrėme ypatingą dėmesį. Jau prieš kurį laiką įsidiegėme „BRCGS packaging“ standartą, griežtai reglamentuojantį maisto industrijoje naudojamų gaminių gamybos procesus, higienos sąlygas, atsekamumą. Beje, prieš porą mėnesių iš anksto nepranešę atvyko tarptautiniai auditoriai. Po patikrinimo jie patvirtino, kad atitinkame aukščiausią A+ įvertinimą“, – džiaugiasi „PakMarko“ vadovas.

    Daugiau informacijos apie etikečių kūrimą ir spausdinimą – https://mark24.lt/ ; konsultacijos tel. +370 683 00024 bei info@mark24.lt .

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Prekyba“
    Rašyti komentarą 0
    „Eurovaistinė“ su naujais prekių ženklais komunikacijoje – ta pati žinutė didžiųjų reklamos užsakovų lūpose Premium

    Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo šiol daugiausia dėmesio savo komunikacijoje skirs kainoms. Norėdami apie...

    Rinkodara
    13:58
    Žalioji apgavystė Suomijoje: ant apgavikų kabliuko pakliuvo ir listinguojamos bendrovės Premium

    Melagingais suomių verslininkų pažadais, kad šalies miškuose bus pasodinta tūkstančiai medelių, kurie augdami...

    Finansai
    11:58
    Nevyriausybinės organizacijos gavo kvietimą prekiauti savo gaminiais pašto skyriuose

    Lietuvos paštas pakvietė savo gaminiais prekiaujančias įvairias nevyriausybines organizacijas teikti...

    Prekyba
    10:52
    Kauno „Urmo“ ambicijos: ar pavyks atnešti į miestą daugiau konkurencijos

    Kauno regiono prekybos miestelis „Urmas“ imasi permainų: pradeda įgyvendinti naują koncepciją ir per...

    Prekyba
    10:27
    Kauno PC „Akropolis“ ir „Mega“ duomenys: pirkėjų įpročiai – jau kaip iki pandemijos Premium

    Prekybos ir laisvalaikio centre (PLC) „Mega“ šių metų pirmus tris mėnesius buvo stebimas nežymus keleto...

    Prekyba
    07:00
    TOP 5 podkastai gegužę

    Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių tinklalaidžių TOP 5.

    Rinkodara
    2023.07.01
    Itin lengvi plastiko maišeliai parduotuvėse – tik už pinigus 13

    Maisto ir kituose prekybos tinkluose nuo šiandien, liepos 1-osios nebelieka nemokamų, vienkartinių itin...

    Prekyba
    2023.07.01
    Finansų ministerija: BVP šiemet susitrauks 1%, bet kitąmet ūgtels 2,5%

    Finansų ministerija apkarpė augimo prognozes, lyginant su kovą skelbtomis, kai tikėtasi, kad Lietuvos BVP...

    Verslo aplinka
    2023.06.30
    Ryšių reguliavimo tarnyba: Klaipėdoje girdima radijo stotis „Sputnik“

    Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) nustatė, kad nuo balandžio 12 dienos nesukoordinuotu radijo dažniu iš...

    Rinkodara
    2023.06.30
    Kauno „Urmo“ planai: nauja strategija, 20 mln. Eur investicijų ir naujas vardas Premium 5

    Kauno regiono prekybos miestelis „Urmas“ imasi permainų: pradeda įgyvendinti naują koncepciją ir per...

    Prekyba
    2023.06.30
    Birželį pradėti ir baigti NT projektai Premium

    Birželį sostinėje pradėtos verslo centro, prekybinių sandėlių, daugiabučių, būstų nuomai statybos, Kauno...

    Statyba ir NT
    2023.06.30
    „2go“ akcija transliacijoms lauko ekranuose – naujos galimybės Jūsų reklamos kampanijai Verslo tribūna

    Lauko ekranų tinklas „2go“, siūlantis reklamą beveik pusšimtyje LED ekranų Lietuvoje ir Latvijoje, skelbia...

    Rinkodara
    2023.06.30
    Klaipėdoje imamasi naujo „Porsche“ centro statybų

    Antrasis įgalioto atstovo centras Lietuvoje kainuos 4 mln. Eur, pradės veikti 2024 m. pirmąjį ketvirtį.

    Automobiliai
    2023.06.29
    B. Gateso investicinė uoslė: laboratorijoje mėsą auginančios bendrovės gavo visus leidimus prekiauti naujove Premium

    Dvi bendrovės – „Upside Foods“, kurios vienas pirmųjų investuotojų buvo Billas Gatesas, ir „Good Meat“,...

    Prekyba
    2023.06.29
    Kodėl IT vadovai tampa „atpirkimo ožiais“, nors jų vieta – valdybose Premium 2

    IT vadovai dažnai nesupranta, ko iš jų nori organizacija, o CEO pyksta, kad nepavyksta susikalbėti su IT...

    Vadyba
    2023.06.29
    1 mlrd. Eur Lietuvos ekonomikai: iki 50.000 Eur e. prekybos sprendimams diegti 2

    Mažos ir vidutinės įmonės (MVĮ) gali kreiptis iki 50.000 Eur finansavimo e. prekybos sandorių sprendimams...

    Mano verslas
    2023.06.29
    Investicijų, vietos ir nuomininkų privalumų derinys CUP lankytojų srautų kreivę kreipia aukštyn Verslo tribūna

    Puikiai išnaudoti geografinės vietos privalumai, tinkamai pasirinkti nuomininkai ir toliaregiškos...

    Prekyba
    2023.06.29
    Titanų kova dėl rinkos: „Lidl“ ir „Maximos“ konfrontacija Premium 19

    Didžiausią prekybos tinklą Lietuvoje valdanti „Maxima LT“ įgyvendina rinkos atsikovojimo programą, kurios...

    Prekyba
    2023.06.29
    Baltarusija uždraudė lietuviško ir lenkiško alaus importą

    Baltarusijos vyriausybė iki šių metų pabaigos pratęsė draudimą importuoti tam tikrus žemės ūkio ir maisto...

    Pramonė
    2023.06.28
    JK prekybos lyderių kova dėl prekių ženklo baigėsi „Lidl“ pergale prieš „Tesco“ Premium

    Londono aukštasis teismas leido žemų kainų tinklui „Lidl“ uždrausti didžiausiam Jungtinės Karalystės (JK)...

    Prekyba
    2023.06.28

    Verslo žinių pasiūlymai