„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai didėjo 30%
Lietuvoje „Hesburger“ verslas augo sparčiausiai tarp Baltijos šalių: Latvijoje pardavimų apimtis 2022 m. augo beveik 30,3%, iki 43,1 mln. Eur, o Estijoje – beveik 28,1%, iki 38,3 mln. Eur.
„2022 m. mums buvo ypač aktyvaus augimo metai visose Baltijos šalyse. Lietuvoje jau daugelį metų pardavimai auga sparčiausiai“, – sakė Ieva Salmela, „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė.
Praėjusiais metais „Hesburger“ atidarė naują restoraną Druskininkuose, į kurio statybas investuota 1,4 mln. Eur, sukurta 20 naujų darbo vietų. Vasarą atnaujintas restoranas Klaipėdos „Akropolyje“, kurio renovacijai buvo skirta 50.000 Eur. Pasak I. Salmelos, šiemet Lietuvoje numatoma atidaryti vieną naują restoraną bei tęsti esamų restoranų renovaciją.
Šiuo metu „Hesburger“ turi 156 restoranus visose Baltijos šalyse: 58 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (278), Bulgarijoje (25), Ukrainoje (7) ir Vokietijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 468 restoranai.
„Hesburger“ yra Suomijoje įsikūrusi šeimos bendrovė. Restoranų tinklas buvo įkurtas 1966 m., kai Naantali miestelyje buvo atidarytas grilio kioskas. Lietuvoje bendrovė veikia nuo 2007 m., šiuo metu 58-uose restoranuose dirba 800 žmonių.
Kol kas nežinoma, kokias pajamas Lietuvoje 2022 m. gavo greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja UAB „Premier restaurants“, 2021 m. bendrovės apyvarta siekė 40,720 mln. Eur.