2022-07-31 14:00

Ekologišką produkciją atpažįstame, bet tvarumo ženklinimas dar miglotas

„Imago“ / „Scanpix“ nuotr.
„Imago“ / „Scanpix“ nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ atliktos klientų apklausos rezultatai rodo, kad didžioji dalis vartotojų (66%) vis dar neatpažįsta tvarumo ženklinimo arba neatkreipia į jį dėmesio. Tuo metu ekologišką maistą lengva atpažinti dėl išskirtinio ženklinimo. Visi supakuoti ekologiški produktai paženklinti specialiu ES logotipu – žalios spalvos stačiakampiu, kurio viduryje yra lapas iš baltų žvaigždžių.

Tvarumas ir aplinkosauga tampa vis aktualesnės temos, įsiliejančios tiek į bendruomenių, tiek į verslų kasdienybę. Vis dėlto ne visiems žinoma, kad tvariau apsipirkti maisto prekių parduotuvėse gali padėti specialus produktų žymėjimas, sako Renata Sagatauskė, „Rimi Lietuvos“ socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovė.

Pasak jos, svarbu aktyviau edukuoti vartotojus apie pačią tvarumo koncepciją bei problematiką, sąžiningą prekybą žyminčius logotipus ir atkreipti dėmesį į tai, ką jie reiškia.

52795
130817
52791