2022-05-19 12:03

Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą

„Amazon“ prekių paskirstymo centras. Roberto Galbraitho („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Amazon“ prekių paskirstymo centras. Roberto Galbraitho („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia galvosūkį: ką daryti su papildomais pajėgumais, į kuriuos investuota, kai didelė dalis vartotojų visgi prioritetą teikia fizinėms parduotuvėms. Tuo metu į daugiakanalius verslo modelius besiorientuojantys prekybininkai vertina – apyvartos realiose parduotuvėse grįžo į priešpandeminį lygį.
  • Lietuvoje pirmąjį ketvirtį užsakomasis pardavimas paštu arba internetu sumažėjo 4,3%, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
  • „Du broliai“ sostinėje investuos į naujas komercines patalpas.
  • Visame pasaulyje klientų srautas prekybos centruose didėja, daug kur pasiekė ikipandeminį lygį.

Tuomet, kai karantinai namuose įkalino gyventojus, e. komercijos atstovai atsargiai vylėsi, kad, pabandę pirkti internetu, gyventojai tai pamėgs ir susiformuos įpročiai, iš esmės pakeisiantys tai, kaip žmonės įsigyja maistą, drabužius, buitinę įrangą ir elektroniką ir net baldus. 

52795
130817
52791