Plėtotojai pasiryžę investuoti į prekybos centrus, bet naujus objektus projektuoja daugiafunkcius

Lina Volodzkienė, komercinio NT valdymo bendrovės „Baltic RED“, valdančios prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“, verslo vystymo departamento vadovė, VŽ konferencijoje „Baltic Real Estate Investment Forum“ akcentavo, jog Baltijos šalyse aiškiai matomos dvi tendencijos – dalis centrų, galbūt stokojusių aiškių koncepcijų ar neturėjusių konkrečios krypties, peržiūri savo koncepcijas, analizuoja klientų poreikius ir svarsto, kaip galėtų sugrąžinti srautus į parduotuves, tuo metu kiti, dirbę ir dirbantys sėkmingai, esminių veiklos pokyčių nesiima ir toliau vysto užsibrėžtas ilgalaikes strategijas.
Jų pamatai, anot ekspertės, nedreba – lankytojai rečiau atvyksta, tačiau nuperka daugiau, o auganti sinergija su e. prekyba tik sustiprina galutinį rezultatą. Tuo metu prekybos centrų valdytojai, stokoję ar stokojantys aiškių vizijų, strategijų, svarsto įvairius sprendimus, kurie galėtų būti veiksmingi, linksta eksperimentuoti su inovacijomis, kurios gali duoti trumpalaikį efektą bei nustebinti ir sudominti pirkėjus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai