2021-12-09 06:45

Plėtotojai pasiryžę investuoti į prekybos centrus, bet naujus objektus projektuoja daugiafunkcius

Baltijos NT investicijų forumo akimirka. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Baltijos NT investicijų forumo akimirka. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Investuotojai, planuojantys statyti naujus prekybos centrus, prioritetą teikia naujoms koncepcijoms, įgyvendinančioms daugiafunkcius sprendimus – vien prekybos ir laisvalaikio erdvėmis nebeapsiribojama, plėtojami milžiniški kompleksai su biurų, gyvenamosiomis patalpomis, kitaip suprojektuotomis parduotuvėmis, koncertų salėmis ir bendruomenėms skirtomis erdvėmis.

Lina Volodzkienė, komercinio NT valdymo bendrovės „Baltic RED“, valdančios prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“, verslo vystymo departamento vadovė, VŽ konferencijoje „Baltic Real Estate Investment Forum“ akcentavo, jog Baltijos šalyse aiškiai matomos dvi tendencijos – dalis centrų, galbūt stokojusių aiškių koncepcijų ar neturėjusių konkrečios krypties, peržiūri savo koncepcijas, analizuoja klientų poreikius ir svarsto, kaip galėtų sugrąžinti srautus į parduotuves, tuo metu kiti, dirbę ir dirbantys sėkmingai, esminių veiklos pokyčių nesiima ir toliau vysto užsibrėžtas ilgalaikes strategijas. 

Jų pamatai, anot ekspertės, nedreba – lankytojai rečiau atvyksta, tačiau nuperka daugiau, o auganti sinergija su e. prekyba tik sustiprina galutinį rezultatą. Tuo metu prekybos centrų valdytojai, stokoję ar stokojantys aiškių vizijų, strategijų, svarsto įvairius sprendimus, kurie galėtų būti veiksmingi, linksta eksperimentuoti su inovacijomis, kurios gali duoti trumpalaikį efektą bei nustebinti ir sudominti pirkėjus. 

52795
130817
52791