2021-03-30 08:45

„LPP Lithuania“ 2020 m. išlaikė augimą ir per pandemiją

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lenkijos drabužių prekybos bendrovė „LPP Lithuania“, kurios pagrindiniai prekės ženklai yra „Reserved“, „Cropp“, „House“, 2020–2021 finansiniais metais, kurie baigėsi šio sausio pabaigoje, sugebėjo išlaikyti augimą – didino ir pardavimus, ir grynąjį pelną. Pasiekti rezultato padėjo pardavimo skatinimo priemonės, taikant nuolaidas ir ypatingus pasiūlymus, bei lūkesčius viršijęs naujausio prekės ženklo „Sinsay“ populiarumas.

Ataskaitiniu laikotarpiu, kuris prasidėjo 2020 m. vasario 1 d. ir baigėsi 2021 m. sausio 31 d., bendrovė uždirbo 1,612 mln. Eur grynojo pelno – palyginti su praėjusiais metais pelnas padidėjo 266.990 Eur, arba 16,4%. Įtaką rezultatams darė padidėjusios pardavimo pajamos, kurios augo nuo 36 mln. Eur 2019 m. iki 37,35 mln. Eur 2020 m. (3,7%), bei kiti veiksniai, teigiama įmonės finansų ataskaitoje, pateiktoje Registrų centrui.

Irina Gromova, „LPP Lithuania“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad kaip ir prieš prasidedant pandemijai, taip ir jos metu didžiausias pajamas generavo prekės ženklas „Reserved“.

52795
130817
52791