VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2020-10-13 09:00

Pandemija neišjudino „GERRY WEBER“ pamatų: rezultatai optimistiški

Vienas didžiųjų aprangos industrijos prekių ženklų GERRY WEBER sudėtingu pandemijos laikotarpiu sėkmingai tęsė suplanuotą parduotuvių renovaciją ir skaičiuoja teigiamus dviejų metų ketvirčių rezultatus.

Šie metai prekybininkams neeiliniai savo iššūkiais – teko ne tik atsisakyti ambicijų, bet ir daryti priverstinę pertrauką, o po jos susitaikyti su tvyrančiu neapibrėžtumu.

Vis dėlto Covid-19 nesujaukė vokiečių prekių ženklo „GERRY WEBER“ planų Lietuvoje. Kaip ir žadėta, duris atvėrė dvi atnaujintos parduotuvės Kaune: Laisvės alėjoje ir viename iš prekybos centrų. Pagal naujausią vokiečių kompanijos koncepciją įrengtose parduotuvėse pirkėjos ras visas tris šios gamintojos aprangos linijas: pagrindinę „Gerry Weber“, jaunatvišką „Taifun“ bei „Samoon“, skirtą + dydžio drabužius dėvinčioms moterims.

„GERRY WEBER“ – vienas iš nedaugelio aprangos industrijos ženklų, siūlančių ne tik standartinio dydžio rūbus. Gamintojo kolekcijos kuriamos taip, kad jose lengvai sau tinkančių drabužių rastų įvairaus sudėjimo moterys. Plati drabužių dydžių skalė, aukšta gaminių kokybė ir didelis asortimentas – „GERRY WEBER“ išskirtinumas, už kurį šis ženklas pelnė pirkėjų simpatijas. 

Gerai žinomam „GERRY WEBER“ prekės ženklui Lietuvoje atstovauja viena didžiausių drabužių mažmeninės prekybos įmonių AB „Lėvuo“, valdanti septynias „GERRY WEBER“ parduotuves – dvi Vilniuje, tris Kaune, po vieną Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Renovuotų parduotuvių atidarymo datas teko koreguoti, nes jos buvo suplanuotos kovo pabaigoje, kai šalyje tik buvo paskelbtas karantinas. Tačiau šiuo laikotarpiu savo vaidmenį suvaidino suintensyvėjusi elektroninė prekyba. Įmonei priklausančioje e-parduotuvėje www.lemodus.lt „GERRY WEBER“ drabužių pardavimai karantino metu išaugo pusantro karto, šis poveikis išliko ir atvėrus fizinių parduotuvių duris. 

Naujas kompanijos gyvavimo etapas

Nuo 1973 m. savo istoriją skaičiuojanti vokiečių kompanija „GERRY WEBER International AG“ šiandien – tarptautinė drabužių verslo milžinė. Europos drabužių verslo lyderių gretoms priklausančioje kompanijoje dirba daugiau nei 3600 darbuotojų, jos kokybiškais, mados tendencijas atspindinčiais moteriškais rūbais prekiaujama daugiau nei 60 pasaulio šalių.

Šiais metais „GERRY WEBER International AG“ atsinaujino: suformuota nauja valdyba, kuriami nauji ambicingi ateities planai. Metus vokiečių kompanija pradėjo turėdama tvirtą pagrindą po kojomis – solidų kapitalą, naujus savininkus ir išgrynintą veiklos viziją ateičiai.

„Lėvuo“ – didelė įmonė, kuri orientuojasi į Europos lyderių prekės ženklus. „GERRY WEBER“ yra vienas pagrindinių mūsų kompanijos atstovaujamų prekės ženklų, kurį pamėgo kokybiškų, patogių, bet šiuolaikiškų, mados tendencijas atspindinčių drabužių ieškančios Lietuvos moterys. Džiaugiamės, kad nepaisant išties rimtų trikdžių, pavyko įgyvendinti parduotuvių atnaujinimo planus. Pirmosios mūsų tinklo parduotuvės, kurias įrengėme pagal naujausią „GERRY WEBER“ koncepciją, po rekonstrukcijos duris atvėrė Kaune. Jos – vienos pirmųjų visoje Europoje, atspindinčios naujas šio prekių ženklo ambicijas. Karantinas turėjo ir gerų pusių – pirkėjai atrado ir pamėgo mūsų e-parduotuvę www.lemodus.lt – jos pardavimai net pusantro karto didesni nei iki pandemijos“, – komentuoja Deimantas Dalibogas, AB „Lėvuo“ generalinis direktorius.

52795
130817
52791