2020-09-04 08:45

Prekybos internetu mastas stabilizavosi prieš dar vieną šuolį 

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per karantiną pasiekusi tokias pardavimo apimtis, kokių buvo tikimasi po kelerių metų, e. prekyba tampa nauju reikšmingu apsipirkimo kanalu, kuriam nerimstanti pandemija užtikrins naujas augimo galimybes.
  • Liepą internete mažmeninės prekybos apyvarta išaugo 38,6%, rodo Statistikos departamento duomenys.
  • Ekonomiką iš duobės ir toliau tempia vidaus rinka.
  • 2020 m. II ketv., palyginti su 2019 m. II ketv., „Luminor“ banko klientų e. komercijos apyvarta išaugo 31%.

Liepos mėnesį ir toliau sparčiai augo mažmeninės prekybos internetu apimtys: palyginti su 2019 m. liepa, internete mažmeninės prekybos apyvarta išaugo 38,6%, rodo Statistikos departamento duomenys. Visgi tai yra lėčiausias augimo tempas nuo karantino įvedimo pradžios, atsidarius fizinėms parduotuvėms dalis klientų grįžo į jas. Palyginti su birželiu, užsakomasis pardavimas paštu arba internetu susitraukė 7,2%.

52795
130817
52791