„Paysera“ tapo oficialiu „Shopify“ mokėjimų operatoriumi 

Publikuota: 2020-08-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Shopify“, vienoje populiariausių pasaulyje e. prekybos platformų, kurią naudoja ir lietuviškos e. parduotuvės, integruota galimybė atsiskaityti per mokėjimų operatorių „Paysera“.

Lietuvių „fintech“ įmonei tapus oficialiu „Shopify“ mokėjimų operatoriumi, šią platformą naudojatys e. prekybininkai galės keliais mygtuko paspaudimais aktyvuoti pirkėjų atsiskaitymus per Baltijos šalyse veikiančias finansų įstaigas, praneša bendrovė.

„Iki šiol „Shopify“ e. parduotuvėms nebuvo iškart integruotos galimybės priimti pirkėjų atsiskaitymų per Baltijos šalyse veikiančius bankus, kaip ir per „Paysera“. Tam prekybininkams reikėjo pasirašyti papildomas sutartis, investuoti į programavimą, naudoti papildomas nuorodas į kitas sistemas. Dabar to nebereikia“, – sako Vytenis Morkūnas, „Paysera LT“ generalinis direktorius.

Pasak V. Morkūno, e. komercijos milžinė oficialiems mokėjimų operatoriams kelia patikimumo, apyvartos ir kokybinius reikalavimus, todėl „Shopify“ mokėjimų operatoriaus statusas suteiks papildomo pasitikėjimo įmone, kuri plečia partnerių tinklą užsienio rinkose.

Lietuvos banko duomenimis, „Paysera LT“ yra didžiausia elektroninių pinigų įstaiga (EMI) Lietuvoje. Bendrovė teikia pinigų surinkimo internete, pervedimų, valiutos konvertavimo, bilietų platinimo ir kitus mokėjimo sprendimus. Bendrovės teigimu, jos įmokų surinkimo sprendimais naudojasi apie 90% e. parduotuvių Lietuvoje. Per metus „Paysera“ mokėjimų sistemoje ir mobilioje programėlėje atliekama 6 mlrd. Eur operacijų, tai 16 mln. Eur operacijų kasdien. Pinigų perlaidos vyksta 23-imis valiutomis ir pasiekia 180 pasaulio šalių.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Teismas: bauda „Eurovaistinei“ skirta teisingai

8.700 Eur bauda vaistinių tinklui „Eurovaistinė“ už klaidinančią reklamą skirta pagrįstai, nusprendė teismas.

Rinkodara
2020.09.25
Nuteisti darbuotojai, prekiavę padirbtomis „Hermes“ rankinėmis 1

Paryžiaus teismas ketvirtadienį paskelbė nuosprendį asmenims, kaltintiems nelegalia padirbtų „Birkin“...

Vadyba
2020.09.25
„Vinted“ persikėlė į naują biurą Naujamiestyje 4

Internetinės naudotų mados prekių prekybos platformos „Vinted“ Vilniaus biuras iš Žirmūnų persikėlė į...

Statyba ir NT
2020.09.25
PAROC BlackCoat – estetiškas vamzdynų izoliavimas Verslo tribūna

Izoliacinių sprendimų ir medžiagų iš akmens vatos gamintoja „Paroc“ pristatė naujausią produktą, skirtą...

Prekyba
2020.09.25
Dviračių pardavėjai: neparduoti liko tik „pienovežiai“, kaina pirkėjams – nė motais Premium 5

Jei anksčiau dviračių pardavėjai sukdavo galvą, kaip parduoti dviratį, šiemet esminis klausimas buvo – ką...

Gazelė
2020.09.25
Darbo išteklius planuoti „Iki“ padės dirbtinis intelektas  Premium 1

Prekybos tinklas „Iki“ savo parduotuvėse pradeda diegti automatizuotą darbo išteklių planavimo (DIP) sistemą,...

Prekyba
2020.09.25
Vyno rinka: nerimo yra, tačiau kainos stabilios Premium

Pasaulinėje vyno rinkoje – dviprasmiškos nuotaikos: vartojimui restoranuose mažėjant, traukiasi eksportas ir...

Laisvalaikis
2020.09.24
„Varlė.lt“ investuoja į naują sandėlį 9

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ atsisako kai kurių logistikos ir sandėliavimo partnerių ir keliasi į...

Prekyba
2020.09.24
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 2

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
Naujasis vartotojų teisių BDAR prekybininkams: daugiau kontrolės, daugiau baudų Premium 1

2021 m. lapkritį į Lietuvos teisę turi būti perkelta Vartotojų apsaugos, arba „Omnibus“, direktyva, dėl...

Prekyba
2020.09.24
Prekybos įmonių asociacija: daugėja vagysčių  1

Per pirmus 8 šių metų mėnesius vagišių padaryta žala prekybininkams yra didesnė nei per visus praėjusius...

Prekyba
2020.09.23
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
Ne tik patikrino klientų lojalumą, bet ir nesunkiai pritraukė naujų Premium

Daugelis smulkiųjų bijo persikelti į naujas patalpas vien dėl to, kad neprarastų dalies klientų. Tačiau...

Gazelė
2020.09.23
Už netikrų klientų atsiliepimų pirkimą ir netikrus „išpardavimus“ - baudos iki 2 milijonų eurų Verslo tribūna

Europos Sąjungos vartotojų teisių apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reforma skatina skaidrumą bei didina...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
Opozicijai valstybinių vaistinių įteisinimo išbraukti nepavyko 3

Parlamentarai dar iki rinkimų balsuos dėl valstybinių vaistinių įteisinimo –  Seimas antradienį, tvirtindamas...

Prekyba
2020.09.22
Prekyba: ruošia silpnesnių tiekėjų apsaugą Premium

2021 m. gegužę į Lietuvos teisę bus perkelta, o nuo lapkričio pradėta taikyti Nesąžiningos prekybos praktikos...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
„Lidl“ pristato naują kokybės ženklą pieno produktams Verslo tribūna

Išskirtinį dėmesį produktų kokybei teikiantis prekybos tinklas „Lidl“ pristato naują ženklinimą pieno...

Prekyba
2020.09.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus