Milijardierius B. Arnault mano, kad prabangos sektorius atsigaus dar šiais metais 

Publikuota: 2020-07-06
Nicholas Kamm (AFP/„Scanpix“ nuotr.)
svg svg
Nicholas Kamm (AFP/„Scanpix“ nuotr.)

Prabangos prekių konglomerato LVMH valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Bernardas Arnaultas metiniame akcininkų susirinkime išdėstė optimistišką savo viziją, nes jau regi ženklus, leidžiančius tikėtis prabangos sektoriaus atsigavimo dar šiais metais. Tiesa, tai, anot jo, bus laipsniškas procesas.

Prabangos industrija palengva atgyja praktiškai nuo visiškai startinės pozicijos, kurioje atsidūrė, kai daugelyje šalių dėl COVID-19 buvo įvesti socialinės distancijos reikalavimai, o parduotuvės buvo uždarytos. Griežti reikalavimai likti namuose ir laikytis saugaus atstumo prisidėjo prie reikšmingo prabangos sektoriaus susitraukimo: krito pardavimai tiek „Louis Vuitton“ rankinių, tiek ir šampano ar bet kurių kitų prabangos prekių.

„Visgi birželį kai kuriose srityse matome labai reikšmingą atsigavimą“, — dėl pandemijos grėsmės nuotoliniu būdu vykusiame akcininkų susirinkime kalbėjo B. Arnaultas.

Prognozuojama, kad ateinančiais mėnesiais dar bus juntama pasikeitusios situacijos įtaka verslui, pridūrė Jean-Jacques Guiony, LVMH finansų vadovas. Grupė kol kas tiksliai neįvardijo, kokių nuostolių patyrė per karantino laikotarpį, tačiau informavo akcininkus, kad antrojo ketvirčio pajamų ataskaitas planuojama paskelbti artimiausiomis savaitėmis, praneša „Bloomberg“.  

LVMH „Louis Vuitton Moet Hennessy“ yra didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė. Tai prancūzų valdoma bendrovė, kuriai priklauso apie 60 dukterinių įmonių, valdančių prestižinius prekės ženklus. 2019 m. bendrovės akcijų kaina kilo 60%, o per šiuos metus smuktelėjo 5,8%.

„Mums belieka tikėtis, kad antrąjį ketvirtį stebėsime atsigavimą“, — sakė B. Arnaultas.

LVMH, šiais metais ketinančiai įvykdyti 16 mlrd. USD vertės JAV juvelyrikos prekių „Tiffany & Co“ įsigijimą, labai svarbu sulaukti atsigavimo.  

„Tiffany“ yra vienas svarbiausių juvelyrikos prekių ženklų, ir jis be abejonės turi vietą LVMH portfelyje“, — atsakydamas į auditorijos klausimą apie įsigijimą teigė Antonio Belloni, LVMH vykdomasis direktorius. Investuotojai domėjosi, ar LVMH neketina persiderėti įsigijimo sąlygų.

B. Arnaultas, valdantis 87,8 mlrd. USD vertės turtą, yra vienas turtingiausių žmonių pasaulyje, šioje srityje, anot „Bloomberg Billionaires Index“, B. Arnault lenkia tik du fiziniai asmenys, kurių turtas vertinamas didesnėmis sumomis.

Balsavime dėl vadovų atlyginimų už B. Arnaultui nustatytą darbo užmokestį balsavo 82,9% LVMH akcininkų. Dalis akcininkų, tarp jų ir „Institutional Shareholder Services Inc.“ bei „Glass Lewis & Co“ siūlė nepritarti nustatytai atlyginimo sumai, rekomenduodami mokėjimą pakeisti didesne dalimi akcijų, primena „Bloomberg“.

Nauji atstovai

VŽ rašė, kad Baltijos šalyse alkoholinių gėrimų krepšelį, priklausantį LVMH („Louis Vuitton Moet Hennessy“) grupei platina „Prike Lietuva“. Konjako distiliuotojo „Hennessy“ produktus Lietuvoje mažmenininkai perka nebe iš 18 metų šiam prancūzų gamintojui atstovavusių „Mineralinių vandenų“. Šį, o kiek anksčiau ir šampano „Moet“ prekės ženklų atstovavimą, iš rinkos milžino perėmė 12 kartų pagal apyvartą smulkesnė platintoja „Prike Lietuva“. Ekspertų vertinimu, šis praradimas „Mineraliniams vandenims“ turėtų būti skausmingas, kita vertus, prekės ženklo judėjimas iš vieno platintojo portfelio į kitą nėra didelė retenybė. 

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Biedronka“ „stipriai prieštarauja“ dėl gautos 26 mln. Eur baudos 1

Lenkijos prekybos tinklas „Biedronka“, kurio pagrindinė akcininkė yra įmonė „Jeronimo Martins Polska“,...

Prekyba
2020.08.13
Lietuvos žurnalistai reiškia paramą persekiojamiems kolegoms Baltarusijoje

Lietuvos žiniasklaidos priemonių vadovai ketvirtadienį išreiškė solidarumą Baltarusijoje persekiojamiems...

Rinkodara
2020.08.13
„Maxima“ atidarė pirmą parduotuvę Šventojoje

Ketvirtadienį Šventojoje atidaryta 582 kv. m. ploto „Maximos“ parduotuvė, į kurią investuota daugiau kaip 1,6...

Prekyba
2020.08.13
„Telegram“ platformoje – LRT naujienos anglų ir rusų kalbomis

Pranešimų programėlėje „Telegram“ pradeda veikti LRT paskyra. Joje bus skelbiamos „Lrt.lt“ portale...

Rinkodara
2020.08.13
Draudžiami susitarimai: aiškesnis atleidimas nuo baudų Premium

Konkurencijos taryba priėmė du nutarimus, kuriais yra atnaujintos draudžiamų susitarimų dalyvių atleidimo nuo...

Prekyba
2020.08.13
„Iki“ pasiūlė internetu apsipirkti šiauliečiams ir panevėžiečiams 

Užsisakyti prekes į namus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento per maisto pristatymo programėlę „LastMile“...

Prekyba
2020.08.13
„Paysera“ tapo oficialiu „Shopify“ mokėjimų operatoriumi 

„Shopify“, vienoje populiariausių pasaulyje e. prekybos platformų, kurią naudoja ir lietuviškos e.

Prekyba
2020.08.13
Vietoje SEB skyriaus Europos aikštėje – „Rimi“ parduotuvė 2

Vietoje SEB banko skyriaus Vilniaus Europos aikštėje turėtų įsikurti prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvė,...

Prekyba
2020.08.13
Nukarpomas konkurencinis pranašumas

Nemaža dalis Lietuvos įmonių pakliuvo į savotiškus spąstus – kai kurios prekinio kredito draudimo bendrovės...

Finansai
2020.08.13
Kerta per 650 įmonių kreditų limitus. Statybų verslas – smaigalyje Premium 4

Prekinio kredito draudimo bendrovėms apkarpius kredito limitus ir numatant tolesnius paslaugų teikimo...

Finansai
2020.08.13
Pandemijos poveikis keičia „Uber“ veiklos akcentus  Premium

Apie antrąjį šių metų ketvirtį 73% sumažėjusį metinį užsakymų skaičių pranešusi JAV dalijimosi platforma...

„Ozas“ gavo tarptautinį COVID-19 saugumo sertifikatą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pirmasis Baltijos šalyse gavo tarptautinį „COVID-19 compliant“...

Prekyba
2020.08.12
„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekių ženklą „Studfestas“. Sandorio suma...

Rinkodara
2020.08.12
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
2020.08.12
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
2020.08.12
Prie Vakarinio aplinkkelio į parduotuves nuomai investuoja 4 mln. Eur Premium 4

Vilniuje Ukmergės ir Mykolo Lietuvio gatvių sankryžoje, prie sankirtos su Vakariniu aplinkkeliu, planuojama...

Statyba ir NT
2020.08.12
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 2

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Liepos vidutinė metinė infliacija pagal SVKI – 1,7% 1

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Nepaisant pandemijos, „Unideco“ skaičiuoja didesnius pusmečio rezultatus

Nepaisant apribojimų karantino metu, namų apdailos centras „Unideco“ pirmąjį šių metų pusmetį užbaigė su...

Prekyba
2020.08.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus