„Hennessy“ ilgametį partnerį „Mineralinius vandenis“ iškeitė į mažesnį platintoją „Prike“

- Konjako distiliuotojo „Hennessy“ produktus Lietuvoje mažmenininkai perka nebe iš 18 metų šiam prancūzų gamintojui atstovavusių „Mineralinių vandenų“.
- Šį, o kiek anksčiau ir šampano „Moet“ prekės ženklų atstovavimą, iš rinkos milžino perėmė 12 kartų pagal apyvartą smulkesnė platintoja „Prike Lietuva“.
- Ekspertų vertinimu, šis praradimas „Mineraliniams vandenims“ turėtų būti skausmingas, kita vertus, prekės ženklo judėjimas iš vieno platintojo portfelio į kitą nėra didelė retenybė.
Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ (MV) generalinis direktorius, VŽ pasakodamas apie pokyčius atstovaujamų prekių ženklų portfelyje, sako, kad kartais kai kuriuos gamintojų sprendimus paaiškinti sunku: štai „Hennessy“, kurio pardavimais Lietuvoje įmonė rūpinosi 18 metų, rezultatai buvo geri, ilgametis įdirbis leido būti vienu lyderių savo kategorijoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai