2020-06-15 08:45

Degalinės žeria naujovių: bekontakčiai atsiskaitymų būdai, nauji produktai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Degalinių tinklas „Circle K“ klientams pasiūlė prekes užsisakyti ir už jas sumokėti iš anksto, kad atvažiavus į degalinę beliktų jas pasiimti. Be to, degalinių kavos zonose atsiranda savitarnos kasos. „Viada LT“ toliau investuoja į pernai liepą paleistą mobiliąją programėlę, su kuria bus galima atsiskaityti ne tik už degalus, bet ir už plovyklos paslaugas, pasirinktus produktus.
  • Degalinių tinklas „Circle K“ klientams pasiūlė prekes užsisakyti ir sumokėti iš anksto, kad atvažiavus į degalinę beliktų jas pasiimti. 
  •  Degalinių kavos zonose atsiranda savitarnos kasos, galimybė sumokėti už kavą degalų pylimo terminaluose.
  • „Viada LT“ toliau investuoja į pernai liepą paleistą mobiliąją programėlę, su kuria bus galima atsiskaityti ne tik už degalus, bet ir už plovyklos paslaugas, pasirinktus produktus.

Skirmantas Mačiukas, „Circle K Lietuvos“ generalinis direktorius, VŽ pasakoja, kad karantino laikotarpiu atsirado nemažai naujų projektų, kurie turėtų padėti vartotojams apsipirkti saugiai, greitai ir sklandžiai. Karantino pradžioje prasidėjęs bendradarbiavimas su pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ jau vertinamas kaip pasisekęs projektas. Per „Bolt Food“ programėlę siūloma išsirinkti patiekalus iš degalinių greitojo maisto restorano meniu ir bendro asortimento. Klientai perka dešrainių, mėsainių, sumuštinių, salotų, avižinės košės, kepinių, saldžių ar sūrių užkandžių, makaronų, sausų pusryčių, šaltų gėrimų. Į programėlės asortimentą įtrauktos ir būtinosios higienos prekės, tokios kaip drėgnos servetėlės rankoms, rankų dezinfekantas.

52795
130817
52791