Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“

14 mln. Eur į projektą „Akropolis Persirengia“ Vilniuje investuojančios „Akropolis group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas sako, kad bendradarbiavimas su savo sričių lyderiais padės dar labiau įtvirtinti prekybos ir pramogų centro išskirtinumą bei pirmaujančias pozicijas.
„Mažmeninės prekybos rinka šiuo metu yra kaip niekad dinamiška ir konkurencinga. Tačiau dirbdami su stipriais partneriais vadovaujamės principu, kad „Akropolių“ klientai turi ne tik rasti viską po vienu stogu, bet, kad ir kiekvienas siūlomas pasirinkimas būtų geriausias rinkoje – būtent todėl džiaugiamės, kad esame pirmas pasirinkimas tiek tarp klientų, tiek tarp žinomiausių prekės ženklų“, – sako V. Labeckas.
„Nasdaq“ Vilniaus biržoje kotiruojama ir Ispanijos kapitalo drabužių milžinui „Inditex“ atstovaujanti „Aprangos“ grupė sostinės „Akropolyje“ iki 3.200 kv. m ploto išplėtė „Zara“ parduotuvę. Pagal naujausią koncepciją įrengta „Zara“ parduotuvė nesiskiria nuo projektų Europos prekybos sostinėse: LED ekranai, atviros ir šviesios erdvės, skaidrus parduotuvės fasadas – tai dalis modernios koncepcijos. Per artimiausius metus numatoma įdiegti nemažai technologinių naujovių, kurios palengvins apsipirkimą klientams bei pagreitins parduotuvės darbą. Atnaujinant „Zarą“, ypač daug dėmesio skirta ne tik vartotojų patirčiai, bet ir tvarių, aplinką tausojančių naujausių sprendimų diegimui, teigiama pranešime spaudai.
„Pastaraisiais metais įgyvendiname ambicingą prekybos tinklo atnaujinimo planą. Vilniaus „Akropolio“ „Zara“ išplėtimas ir naujos koncepcijos įgyvendinimas mums vienas iš strateginių projektų šiemet. Daugiau nei 80% padidinus plotą, parduotuvė bus didžiausia ir moderniausia Lietuvoje“, – teigia Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.
Į 2.500 kv. m modernią „Topo centro“ parduotuvę investuota daugiau nei 2 mln. Eur. Asortimente – daugiau kaip 7.000 skirtingų namų technikos ir elektronikos produktų, dešimtys interaktyvių patirčių erdvių.
„Nors internetinės prekybos apimtys auga, Lietuvos vartotojų poreikis gyvai apžiūrėti, pasikonsultuoti, palyginti ir išbandyti technikos bei elektronikos gaminius išlieka labai stipriu. Neabejojame, kad naujoji „Topo centras“ prekės ženklo parduotuvė ir platus bei išskirtinis jos asortimentas atitiks visų klientų lūkesčius“, – sako V. Labeckas.
Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma ir populiaraus lietuviško vaikams skirto personažo erdvė – „Kakės Makės pasaulis“. Tai pirmoji tokia pramogų erdvė, užimanti 800 kv. m plotą, kuriame vaikai galės sutikti pačią Kakę Makę, Netvarkos Nykštuką, Monstrus, Dantukų fėją, Piratus ir kitus knygelių herojus. „Kakės Makės pasaulyje“ erdvės įrengtos pagal rašytojos ir iliustratorės Linos Žutautės knygų iliustracijas.
„Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, taip pat „Akropole“ Rygoje.