Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“

Publikuota: 2019-08-23

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį atidarytos trys naujos erdvės: atnaujinta, beveik dukart didesnė nei anksčiau „Zara“, modernus „Topo centras“ ir pirmoji Lietuvoje pramogų erdvė vaikams „Kakės Makės pasaulis“.

14 mln. Eur į projektą „Akropolis Persirengia“ Vilniuje investuojančios „Akropolis group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas sako, kad bendradarbiavimas su savo sričių lyderiais padės dar labiau įtvirtinti prekybos ir pramogų centro išskirtinumą bei pirmaujančias pozicijas.

„Mažmeninės prekybos rinka šiuo metu yra kaip niekad dinamiška ir konkurencinga. Tačiau dirbdami su stipriais partneriais vadovaujamės principu, kad „Akropolių“ klientai turi ne tik rasti viską po vienu stogu, bet, kad ir kiekvienas siūlomas pasirinkimas būtų geriausias rinkoje – būtent todėl džiaugiamės, kad esame pirmas pasirinkimas tiek tarp klientų, tiek tarp žinomiausių prekės ženklų“, – sako V. Labeckas.

„Nasdaq“ Vilniaus biržoje kotiruojama ir Ispanijos kapitalo drabužių milžinui „Inditex“ atstovaujanti „Aprangos“ grupė sostinės „Akropolyje“ iki 3.200 kv. m ploto išplėtė „Zara“ parduotuvę. Pagal naujausią koncepciją įrengta „Zara“ parduotuvė nesiskiria nuo projektų Europos prekybos sostinėse: LED ekranai, atviros ir šviesios erdvės, skaidrus parduotuvės fasadas – tai dalis modernios koncepcijos. Per artimiausius metus numatoma įdiegti nemažai technologinių naujovių, kurios palengvins apsipirkimą klientams bei pagreitins parduotuvės darbą. Atnaujinant „Zarą“, ypač daug dėmesio skirta ne tik vartotojų patirčiai, bet ir tvarių, aplinką tausojančių naujausių sprendimų diegimui, teigiama pranešime spaudai.

„Pastaraisiais metais įgyvendiname ambicingą prekybos tinklo atnaujinimo planą. Vilniaus „Akropolio“ „Zara“ išplėtimas ir naujos koncepcijos įgyvendinimas mums vienas iš strateginių projektų šiemet. Daugiau nei 80% padidinus plotą, parduotuvė bus didžiausia ir moderniausia Lietuvoje“, – teigia Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Į 2.500 kv. m modernią „Topo centro“ parduotuvę investuota daugiau nei 2 mln. Eur. Asortimente – daugiau kaip 7.000 skirtingų namų technikos ir elektronikos produktų,  dešimtys interaktyvių patirčių erdvių.

„Nors internetinės prekybos apimtys auga, Lietuvos vartotojų poreikis gyvai apžiūrėti, pasikonsultuoti, palyginti ir išbandyti technikos bei elektronikos gaminius išlieka labai stipriu. Neabejojame, kad naujoji „Topo centras“ prekės ženklo parduotuvė ir platus bei išskirtinis jos asortimentas atitiks visų klientų lūkesčius“, – sako V. Labeckas.

Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma ir populiaraus lietuviško vaikams skirto personažo erdvė – „Kakės Makės  pasaulis“. Tai pirmoji tokia pramogų erdvė, užimanti 800 kv. m plotą, kuriame vaikai galės sutikti pačią Kakę Makę, Netvarkos Nykštuką, Monstrus, Dantukų fėją, Piratus ir kitus knygelių herojus. „Kakės Makės pasaulyje“ erdvės įrengtos pagal rašytojos ir iliustratorės Linos Žutautės  knygų iliustracijas. 

 „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, taip pat „Akropole“ Rygoje.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Prekyba
05:45
Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
05:45
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 1

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 2

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium 1

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“  1

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau