Vilniaus „Akropolyje“ atsinaujino „Zara“ ir „Topo centras“

Publikuota: 2019-08-23

Iš esmės atnaujinamame didžiausiame Baltijos šalių prekybos centre – Vilniaus „Akropolyje“ – penktadienį atidarytos trys naujos erdvės: atnaujinta, beveik dukart didesnė nei anksčiau „Zara“, modernus „Topo centras“ ir pirmoji Lietuvoje pramogų erdvė vaikams „Kakės Makės pasaulis“.

14 mln. Eur į projektą „Akropolis Persirengia“ Vilniuje investuojančios „Akropolis group“ valdybos pirmininkas Vytautas Labeckas sako, kad bendradarbiavimas su savo sričių lyderiais padės dar labiau įtvirtinti prekybos ir pramogų centro išskirtinumą bei pirmaujančias pozicijas.

„Mažmeninės prekybos rinka šiuo metu yra kaip niekad dinamiška ir konkurencinga. Tačiau dirbdami su stipriais partneriais vadovaujamės principu, kad „Akropolių“ klientai turi ne tik rasti viską po vienu stogu, bet, kad ir kiekvienas siūlomas pasirinkimas būtų geriausias rinkoje – būtent todėl džiaugiamės, kad esame pirmas pasirinkimas tiek tarp klientų, tiek tarp žinomiausių prekės ženklų“, – sako V. Labeckas.

„Nasdaq“ Vilniaus biržoje kotiruojama ir Ispanijos kapitalo drabužių milžinui „Inditex“ atstovaujanti „Aprangos“ grupė sostinės „Akropolyje“ iki 3.200 kv. m ploto išplėtė „Zara“ parduotuvę. Pagal naujausią koncepciją įrengta „Zara“ parduotuvė nesiskiria nuo projektų Europos prekybos sostinėse: LED ekranai, atviros ir šviesios erdvės, skaidrus parduotuvės fasadas – tai dalis modernios koncepcijos. Per artimiausius metus numatoma įdiegti nemažai technologinių naujovių, kurios palengvins apsipirkimą klientams bei pagreitins parduotuvės darbą. Atnaujinant „Zarą“, ypač daug dėmesio skirta ne tik vartotojų patirčiai, bet ir tvarių, aplinką tausojančių naujausių sprendimų diegimui, teigiama pranešime spaudai.

„Pastaraisiais metais įgyvendiname ambicingą prekybos tinklo atnaujinimo planą. Vilniaus „Akropolio“ „Zara“ išplėtimas ir naujos koncepcijos įgyvendinimas mums vienas iš strateginių projektų šiemet. Daugiau nei 80% padidinus plotą, parduotuvė bus didžiausia ir moderniausia Lietuvoje“, – teigia Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius.

Į 2.500 kv. m modernią „Topo centro“ parduotuvę investuota daugiau nei 2 mln. Eur. Asortimente – daugiau kaip 7.000 skirtingų namų technikos ir elektronikos produktų,  dešimtys interaktyvių patirčių erdvių.

„Nors internetinės prekybos apimtys auga, Lietuvos vartotojų poreikis gyvai apžiūrėti, pasikonsultuoti, palyginti ir išbandyti technikos bei elektronikos gaminius išlieka labai stipriu. Neabejojame, kad naujoji „Topo centras“ prekės ženklo parduotuvė ir platus bei išskirtinis jos asortimentas atitiks visų klientų lūkesčius“, – sako V. Labeckas.

Vilniaus „Akropolyje“ atidaroma ir populiaraus lietuviško vaikams skirto personažo erdvė – „Kakės Makės  pasaulis“. Tai pirmoji tokia pramogų erdvė, užimanti 800 kv. m plotą, kuriame vaikai galės sutikti pačią Kakę Makę, Netvarkos Nykštuką, Monstrus, Dantukų fėją, Piratus ir kitus knygelių herojus. „Kakės Makės pasaulyje“ erdvės įrengtos pagal rašytojos ir iliustratorės Linos Žutautės  knygų iliustracijas. 

 „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, taip pat „Akropole“ Rygoje.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kiek išleisti socialinės medijos rinkodarai 2

Socialinė medija sukūrė naujas galimybes pasiekti šimtus, tūkstančius ar milijonus vartotojų. Tačiau tokia...

Gazelė
14:27
A. Baranauskas: didžiąsias įmones bausti labai paprasta 3

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
09:50
Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Konkurencijos taryba ragina tiekėjus bendradarbiauti 1

Konkurencijos taryba gali inicijuoti tyrimus dėl nesąžiningo didžiųjų prekybininkų elgesio maisto prekių ir...

Prekyba
2019.09.21
Importo ir eksporto statistika: kainos mažėja  1

Per metus (2019 m. liepą, palyginti su 2018 m. liepa) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,7%, importuotų...

Prekyba
2019.09.20
Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją 

Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją. Žemės ūkio ministras Andrius Palionis, Kinijos...

Pramonė
2019.09.20
Kablelio galia – prievaizdo rankose 1

Bausti negalima pasigailėti“ – kur dėti kablelį, sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Verslo aplinka
2019.09.20
D. Dundulis: pirkėjo neieškau, bet jei siūlytų tinkamą kainą, parduočiau Premium 35

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, neslepia sulaukiantis investuotojų dėmesio,...

Prekyba
2019.09.20
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  21

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 12

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 45

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau