2019-07-26 15:02

„Lidl“ pelnas augo 4 kartus, bet pelningumas perpus mažesnis nei „Maximos“  

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2018 finansinių metų, kurie baigėsi šių metų vasario 28 d., „Lidl“ rezultatai rodo, kad pirmasis aktyvios plėtros etapas pasiekė kulminaciją, o rezultatai identifikuoja pasiektą pirminį tikslą – aukštesnį pardavimų potencialo lygį, kurį palaiko tolimesnė sėkminga tinklo plėtra, sako ekspertai.

Analizuojant mažmeninės prekybos bendrovės „Lidl Lietuva“ apyvartos struktūrą matyti, kad pardavimo pajamų augimas buvo nulemtas tiek organinio tinklo apyvartos augimo, tiek plėtros. Šiandien „Lidl“ skelbia savo metinius rezultatus.

Per praėjusį finansinį laikotarpį atidarytos 7-ios naujos parduotuvės, o metinių investicijų lygis stabilizavosi ir sudarė 39 mln. Eur, palyginkime: 2017 m. investuoti 37 mln. Eur, o 2016 m. investicijos siekė beveik 87 mln. Eur.

52795
130817
52791