„Lidl“ pelnas augo 4 kartus, bet pelningumas perpus mažesnis nei „Maximos“

Analizuojant mažmeninės prekybos bendrovės „Lidl Lietuva“ apyvartos struktūrą matyti, kad pardavimo pajamų augimas buvo nulemtas tiek organinio tinklo apyvartos augimo, tiek plėtros. Šiandien „Lidl“ skelbia savo metinius rezultatus.
Per praėjusį finansinį laikotarpį atidarytos 7-ios naujos parduotuvės, o metinių investicijų lygis stabilizavosi ir sudarė 39 mln. Eur, palyginkime: 2017 m. investuoti 37 mln. Eur, o 2016 m. investicijos siekė beveik 87 mln. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai