Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys
Didėjant e. prekybos mastui, kartu auga ir prekių pristatymo paslaugos apimtis. Sparčiausiai daugėja pirkėjų, kurie yra pasirengę sumokėti už didesnių prekių, pavyzdžiui, šaldytuvo ar skalbyklės, pristatymą į namus, sako Remigijus Štaras, „Topo centro“ generalinis direktorius.
E. parduotuvėse „topocentras.lt“, „senukai.lt“, „pigu.lt“, beje, kaip ir daugelyje kitų, prie kiekvienos prekės nurodoma, kiek galėtų kainuoti jos pristatymas ir kokiais būdais prekė galėtų būti pristatoma. Pristatymo suma priklauso nuo pristatymo būdo. Vienoks įkainis taikomas, jei reikia pristatyti prekę į namus, kitoks – jei ji keliaus į paštomatą, be to, pristatymo kaina priklauso ir nuo prekės svorio. Pirkėjai, daugiausia didmiesčių gyventojai, įvertina, kad reikia rasti automobilį, į kurį tilptų didesnė prekė, ir turėti pagalbininkų, kurie padėtų ją užnešti.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai