H&M šiemet atidarys COS parduotuvę Vilniuje

Švedijos drabužių prekybos milžinė Hennes&Mauritz (H&M) patvirtino, kad šiemet Vilniuje atidarys savo prekės ženklo COS parduotuvę.
Antradienį H&M Londono biuro išplatintame pranešime teigiama, kad šis mados prekės ženklas 2019 m. atidarys pirmąją parduotuvę Vilniuje. Kol kas nedetalizuojamas nei tikslus parduotuvės atidarymo laikas, nei vieta.
VŽ rašė, kad apie tokius konkurentės planus jau buvo užsiminęs Rimantas Perveneckas, Aprangos grupės vadovas. Jis, pernai spalį dalyvaudamas Newsec NT tendencijų pristatymui skirtoje diskusijoje, prasitarė, jog H&M tikėtina atidarys savo prekės ženklo COS parduotuvę sostinės prekybos centre GO9.
VŽ žiniomis, H&M sutartyje su GO9 buvo numatyta galimybė atidaryti COS parduotuvę. Prekybos centro savininkai Lords LB informacijos apie planuojamą atidaryti COS tuokart nepatvirtino.
Pirmoji COS parduotuvė Baltijos šalyse buvo atidaryta Rygoje 2016 m.
Buvo skelbta, kad H&M Lietuvoje pirmąjį 2018 m. finansinių metų pusmetį gavo 192 mln. Švedijos kronų (18,5 mln. Eur) pajamų 4% daugiau nei ankstesnių finansinių metų pirmąjį pusmetį, kai jos buvo 185 mln. kronų (18,8 mln. Eur).
Vien antrąjį finansinių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu ketvirčiu ankstesniais metais, įmonės apyvarta Lietuvoje ūgtelėjo 10%, iki 107 mln. Švedijos kronų (10,3 mln. Eur), teigiama Švedijos H&M 2017-2018 finansinių metų pirmojo pusmečio ataskaitoje. Lietuvoje H&M valdo 9 parduotuves.
H&M finansiniai metai prasideda gruodį.
2017 m. lapkričio 30 d. pasibaigusius finansinius metus H&M grupė užbaigė gavusi 4% daugiau pardavimo pajamų negu ankstesniais metais. Pardavimai, įskaitant PVM, didėjo, iki 231,77 mlrd. SEK (23,5 mlrd. Eur). Lietuvoje parduota produkcijos už 40,24 mln. Eur. Palyginimui, tuo pačiu metu 2016 m. H&M pardavimai Lietuvoje siekė 32,45 mln. Eur.
Praėjusiais metais atidarytos 479 parduotuvės, uždarytos 91. Užpernai mažmenininkė atidarė savo elektronines parduotuves aštuoniose naujose rinkoje bei žengė į penkias šalis, kuriose anksčiau nebuvo H&M parduotuvių. H&M valdo prekės ženklus COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday, H&M.
100% Lietuvos H&M akcijų valdo Švedijos H&M.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti