Nuolaidų akcijos: didieji duomenys atveria naujų galimybių

Ignas Aničas, „PwC“ projektų vadovas, VŽ sako, kad norint pasiekti gerų rezultatų akcijų kainodaroje būtina turėti gerą strategiją, kelti pirkėjų apsilankymo tikslus, stebėti pirkimų tendencijas atskirose kategorijose, suprasti parduotuvių formatus.
„Prekybininkai vidutiniškai gali sutaupyti ar kitur investuoti apie 15% akcijoms taikyti skiriamų lėšų. Kai kuriose kategorijose, nesvarbu, ar taikoma, pavyzdžiui, 3%, ar 30% nuolaida, pardavimai akcijos metu išauga vienodai“, – konstatuoja p. Aničas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai