2018-10-29 01:01

Nuolaidų akcijos: didieji duomenys atveria naujų galimybių

Kai kuriose kategorijose daugelis klientų į kainą nežiūri, perka tuos produktus, kuriems taikoma nuolaida. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kai kuriose kategorijose daugelis klientų į kainą nežiūri, perka tuos produktus, kuriems taikoma nuolaida. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Europoje 30% mažmeninės prekybos pajamų gaunama parduodant prekes akcijų metu, tačiau net 60% akcijų neduoda rezultatų, kurių buvo tikimasi, ar generuoja neigiamą grąžą ir tik apie 35% prekių, kurioms buvo taikomos nuolaidos, demonstruoja reikšmingą pardavimų augimą, rodo konsultacijų bendrovės „PwC“ tyrimas.

Ignas Aničas, „PwC“ projektų vadovas, VŽ sako, kad norint pasiekti gerų rezultatų akcijų kainodaroje būtina turėti gerą strategiją, kelti pirkėjų apsilankymo tikslus, stebėti pirkimų tendencijas atskirose kategorijose, suprasti parduotuvių formatus.

„Prekybininkai vidutiniškai gali sutaupyti ar kitur investuoti apie 15% akcijoms taikyti skiriamų lėšų. Kai kuriose kategorijose, nesvarbu, ar taikoma, pavyzdžiui, 3%, ar 30% nuolaida, pardavimai akcijos metu išauga vienodai“, – konstatuoja p. Aničas.

52795
130817
52791