Nauja prekyba – be prekystalio ir vaidmenų, kas perka, o kas parduoda

Naujos koncepcijos parduotuvių principus galima palyginti su vestuvinių drabužių salonais, į kuriuos einama matuotis, rinktis, taip pat – didelio ploto automobilių ar baldų ekspozicijomis, iš kurių pirkėjas neišeina nešinas pirkinių krepšeliu, o tik renkasi, konsultuojasi ir užsako norimą daiktą.
Tačiau salonai gali būti mažesnio ploto, pavyzdžiui, jei parduodami drabužiai. Neretai jų matavimasis, derinimas siejamas su technologijomis, kai pirkėjai ekranuose apžvelgia norimus modelius, derinius, spalvas ir pan.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai