2018-01-08 07:00

Nauja prekyba – be prekystalio ir vaidmenų, kas perka, o kas parduoda

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mažmeninė prekyba gali įžengti į kitą evoliucijos etapą, kuriame su parduotuvių koncepcija keičiasi ir pirkimo procesas. Naujo tipo parodomąsias parduotuves ar salonus (angl. Showroom) kuria ir startuoliai, ir garsiausi prekės ženklai, o pamatinius principus be milžiniškų investicijų gali išbandyti ir smulkieji.

Naujos koncepcijos parduotuvių principus galima palyginti su vestuvinių drabužių salonais, į kuriuos einama matuotis, rinktis, taip pat – didelio ploto automobilių ar baldų ekspozicijomis, iš kurių pirkėjas neišeina nešinas pirkinių krepšeliu, o tik renkasi, konsultuojasi ir užsako norimą daiktą.

Tačiau salonai gali būti mažesnio ploto, pavyzdžiui, jei parduodami drabužiai. Neretai jų matavimasis, derinimas siejamas su technologijomis, kai pirkėjai ekranuose apžvelgia norimus modelius, derinius, spalvas ir pan.

52795
130817
52791