Kainoms be nuolaidų pirkėjai dar nepasirengę

Publikuota: 2017-12-03

Prieš metus e. prekybos UAB „Pigu“ savo platformoje nusprendė neberodyti nuolaidų. Dabar, pradėjus naują akciją, iš dalies grįžtama prie pirminės kainodaros.

VŽ rašė, kad praėjusių metų pabaigoje „pigu.lt“ pirkėjai pradėjo matyti tik galutinę prekės kainą. Tuomet bendrovė kalbėjo, jog klientams svarbiausia, kiek reikia sumokėti apsiperkant, o ne potenciali sutaupyta suma, t. y., kad pirkėjai nebetiki nuolaidomis.

Pasak Giedrės Vilkės, „pigu.lt“ rinkodaros direktorės, dabar šalia dalies, bet ne visų, prekių ir vėl matoma nuolaida.

nuotrauka::1left

„Tyrimai rodo, kad pirkti internetu labai paskatina būtent kaina, o ir patys nuolat gaudavome užklausų iš klientų, kurie domisi kai kurių prekių ankstesne kaina. Atsižvelgę į visa tai ir į pirkėjų lūkesčius matome, kokią naudą iš sumažintos kainos jie gauna, priėmėme sprendimą daliai asortimento grąžinti palyginamąsias „brauktas“ kainas. Pasirinkome tik tas prekes, kurių kainas klientai labiausiai linkę palyginti: treniruoklius, aprangą ir avalynę, namų techniką ir pan.“, – sako p. Vilkė.

Paklausta, ką pastebėjo, kai metus kainos buvo rodomos be nuolaidų, ji sako, jog pasitvirtino mintis, kad daliai žmonių svarbu tik galutinė kaina.

„Pastebėjome, kad rodant vieną kainą, gerokai sumažėjo klientų užklausų dėl nuolaidų dydžių, nes dalis pirkėjų iš tiesų domisi tik galutine kaina, už kurią jie gali įsigyti prekę. Tačiau taip pat pamatėme, kad dalies prekių kainas klientai vis tik linkę lyginti – jiems smalsu, kokia taikoma nuolaida, kiek prekė kainavo iki akcijos ar kainos sumažinimo“, – kalba p. Vilkė.

Senąjį kainų rodymo būdą „pigu.lt“ susigrąžino prieš kiek daugiau nei savaitę – tuo metu, kai startavo nauja bendrovės akcija „Geriausios kainos garantija“.

„Įsipareigojame, kad daugiau nei 10.000 prekių pas mus bus su geriausia kaina ir kviečiame žmones lyginti tas kainas su beveik 300 kitų pardavėjų Lietuvoje“, – teigia bendrovės rinkodaros direktorė.

[infogram id="rinkos_pigult_rezultatai" prefix="LmT" format="interactive" title="Rinkos: Pigu.lt rezultatai"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
17:20
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
14:32
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
13:00
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 24

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Rimi“ pasiūlys savarankiško skenavimo paslaugą, „Maximoje“ pasiteisino Premium 9

Prekybos tinklui „Maxima“ dviejose populiariausiose parduotuvėse įdiegus savarankiško pirkinių skenavimo...

Prekyba
2019.06.21
„Iki“ šviežių skyrių sąnaudos išaugo, bet sugrąžino pirkėjus Premium 1

Vilniaus Antakalnio mikrorajone pertvarkęs 1.000 kv. m dydžio supermarketą prekybos tinklas „Iki“ sulaukė 6%...

Prekyba
2019.06.21
Maisto teisė: gamintojų laukiantys svarbiausi pokyčiai Premium

Netrukus visos Europos Sąjungos (ES) lygmeniu įsigalios šūsnis teisės aktų, reglamentuojančių maisto produktų...

Pramonė
2019.06.20
Susitarusios nekonkuruoti įmonės stengiasi nuslėpti kartelius 

Kartelinius susitarimus bendrovės įprastai sudaro siekdamos išvengti tarpusavio konkurencijos ir uždirbti...

Prekyba
2019.06.20
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau