„Pigu.lt“ atsisako rodyti nuolaidas

Publikuota: 2016-12-27

Mažmeninės prekybos internetu platforma „Pigu.lt“ keičia kainodarą – nuo šiol pirkėjai nebematys procentinės nuolaidos išraiškos, tik galutinę kainą. Pasak platformą valdančios UAB „Pigu“, pirkėjai nebetiki nuolaidomis.

„Praktika nuolat ir beveik viską pardavinėti su viena už kitą didesnėmis nuolaidomis jau tampa ydinga, ir tai pastebi patys pirkėjai. Jie nebetiki nuolaidomis, kurios pas kai kuriuos prekybininkus siekia net iki 90%. Žmonės vertina galutinę kainą ir priima sprendimą, ar ji priimtina mokėti už konkretų daiktą. Tą parodė ir mūsų bandymai, klientams skirtingai pateikiant tą pačią kainą. Pateikta viena kaina be nurodytos nuolaidos, lyginant su kaina prie kurios nurodoma prieš tai taikyta kaina ir nuolaida, dažnu atveju netgi paskatino įsigyti prekę“, – bendrovės pranešime cituojamas Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.

Jis taip pat patikslina, kad nauja kainodara nereiškia, jog „Pigu“ nebesiūlys sumažintų kainų. Tačiau atsisakoma praktikos, kai skelbiamos nuolaidos siekia 50–70%.

Išbandė anksčiau

Pirmuosius bandymus klientams neberodyti taikomų nuolaidų „Pigu“ atliko pernai. Tuomet daliai klientų buvo rodomi reklaminiai skydeliai, nenurodant konkrečios nuolaidos, kitai daliai – pateikiant procentines nuolaidas prekėms ar prekių grupėms. Pirmasis bandymas parodė, kad reklaminius skydelius be skelbiamos nuolaidos klientai spausdavo taip pat aktyviai kaip ir įprastus, kai kuriais atvejais – ir aktyviau, teigia bendrovė.

Rudenį „Pigu.lt“ paleido galimybę daliai klientų matyti skirtingą nei iki šiol svetainės vaizdą, kuriame prie prekių jie matydavo vieną kainą be jokių nuorodų į taikomą nuolaidą. Naujas kainų rodymas neigiamos įtakos nepadarė, atvirkščiai – sulaukta rekordinių pardavimų kalėdiniu periodu, skaičiuoja „Pigu“.

„Pamatėme, kad kainų rodymas su pritaikyta nuolaida nebėra tai, ko ieško klientai. Nuolaidų medžioklės sezonas po truputį praranda savo reikšmę, klientai pirmiausia ieško reikiamos prekės už gerą kainą. Žinoma, įvertinome ir riziką, kad daliai klientų prie naujo kainų pateikimo reikės priprasti. Kurį laiką bus žmonių, kurie norės pirkti nuolaidą. Tačiau tikimės, kad padėsime pamatus šalies mažmeninėje prekyboje pereiti prie aiškaus ir paprasto kainų pateikimo klientams“, – sako p. Liulys.

„Pigu“ ne kartą buvo bausta už klaidinančią reklamą. Šių metų birželį Konkurencijos taryba skyrė 5.400 Eur baudą, o kovą buvo išrašyta 7.630 Eur bauda.

Už 2015-uosius „Pigu“ finansinės ataskaitos Registrų centrui nėra pateikusi. 2014 m. bendrovės pajamos siekė 33,1 mln. Eur, o grynasis pelnas – 196.100 Eur.

„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2015 m. apyvarta sudarė 53 mln. Eur be PVM ir, palyginti su 2014 m., augo 30%.

2016 m planuojama pasiekti 73 mln. Eur apyvartą Baltijos šalyse, o 2017 m. – 100 mln. Eur.

VŽ rašė, kad praėjusių metų gegužę Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendovei „MCI“ priklausantis fondas įsigijo kontrolinį didžiausios e. prekybos žaidėjos Baltijos šalyse „Pigu.lt“ akcijų paketą. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
05:45
„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 19

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Lapkritį – 0,1% mėnesio defliacija 2

Lietuvoje lapkričio mėnesį buvo 0,1 proc. mėnesio defliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje...

Verslo aplinka
2018.12.10
Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Įsigaliojo GPAIS planas B: vartotojai gali teikti dokumentus popieriuje

Praėjusią savaitę įsigaliojo taip vadinamas GPAIS planas B – tvarka, aprašanti, kaip atliekų tvarkytojams...

Svarbiausi 2018 m. Lietuvos e. prekybos sandoriai, investicijos ir tendencijos 1

Lietuvoje fiksuojamas iki 30% siekiantis metinis elektroninės prekybos augimas, tačiau bendroji Baltijos...

Vartotojų apklausos: 37% lietuvių ir latvių dovanas perka be plano

Kalėdinių įpročių tyrimas, kurį užsakė Švedijos baldų prekybos milžinė IKEA, parodė, kad Lietuvoje ir...

Turkijoje šiemet atostogavo 190.000 Lietuvos gyventojų 7

Turkijos kultūros ir turizmo ministerijos paskelbta naujausia turizmo statistika rodo, kad Lietuvos turistų...

Algos didžiausiose odontologijos įmonėse – skirtumai matuojami kartais 11

“Sodros“ duomenys leidžia palyginti, kuriose iš dvidešimties didžiausių pagal 2017 m. pajamas Lietuvos...

„Tele2“ už 0,25 mln. Eur atnaujino saloną „Akropolyje“ 8

Šeštadienį mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ atidarė atnaujintą 120 kv. m ploto prekybos saloną Vilniaus...

„Amazon“ plėtros strategijoje – oro uostai 7

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ savo ateities parduotuvių koncepciją gali pritaikyti...

Rygos teisme – prašymas „K Senukai“ tinklo operatorę pripažinti nemokia 8

Rygos miesto Pardaugavos rajono teismui pareikštas ieškinys, kuriame prašoma statybos, remonto ir buities...

Eglučių augintojai keliasi į internetą: čia pirkėjai per dieną užsisako jų šimtais Premium

Mažesnė kaina ar patogumas: vis daugiau eglučių pirkėjų renkasi pastarąjį variantą ir eglutę užsisako...

Agroverslas
2018.12.07
„Wurth“ atidarė naują klientų aptarnavimo centrą, nebepriims grynųjų 12

Vilniuje atidarytas aštuntas vokiečių koncerno „Wurth Group“ klientų aptarnavimo centras. Jame galima...

Ne visi braukia ašarą – imasi alternatyvių pakuočių gamybos Premium

Griežtėjanti ES pozicija dėl plastiko naudojimo džiugina pakuočių iš popieriaus ir kitų medžiagų, kurios gali...

Pramonė
2018.12.07
„Stateta“ investuoja į naujas degalines, plečia partnerių tinklą Premium 2

Alytaus UAB „Stateta“ stato degalinę Kaune, prie Vilniaus–Klaipėdos greitkelio, dar vieną planuoja statyti...

Birštonas rengia naują strategiją – kvies verslo įmones atvykti „darbostogų“ Premium 3

Itin spartų turistų srautų augimą fiksuojantis Birštonas rengia naują kurorto koncepciją, kurios tikslas –...

„Eugestai“ leista įgyti vienvaldę „Armavistos“ kontrolę

Logistikos ir prekybos bendrovei „Eugesta“ leista įsigyti 63,89% transporto bendrovės „Armavista“ akcijų...

Transportas
2018.12.06
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„VitaRest“: lietuviška inovacija, pripažinta pasaulyje Rėmėjo turinys 1

Didžiausia Lietuvos porolono gamintoja „Vita Baltic International“ šįmet Lietuvos vartotojams pristato savo...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau