„Pigu.lt“ atsisako rodyti nuolaidas

Publikuota: 2016-12-27

Mažmeninės prekybos internetu platforma „Pigu.lt“ keičia kainodarą – nuo šiol pirkėjai nebematys procentinės nuolaidos išraiškos, tik galutinę kainą. Pasak platformą valdančios UAB „Pigu“, pirkėjai nebetiki nuolaidomis.

„Praktika nuolat ir beveik viską pardavinėti su viena už kitą didesnėmis nuolaidomis jau tampa ydinga, ir tai pastebi patys pirkėjai. Jie nebetiki nuolaidomis, kurios pas kai kuriuos prekybininkus siekia net iki 90%. Žmonės vertina galutinę kainą ir priima sprendimą, ar ji priimtina mokėti už konkretų daiktą. Tą parodė ir mūsų bandymai, klientams skirtingai pateikiant tą pačią kainą. Pateikta viena kaina be nurodytos nuolaidos, lyginant su kaina prie kurios nurodoma prieš tai taikyta kaina ir nuolaida, dažnu atveju netgi paskatino įsigyti prekę“, – bendrovės pranešime cituojamas Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.

Jis taip pat patikslina, kad nauja kainodara nereiškia, jog „Pigu“ nebesiūlys sumažintų kainų. Tačiau atsisakoma praktikos, kai skelbiamos nuolaidos siekia 50–70%.

Išbandė anksčiau

Pirmuosius bandymus klientams neberodyti taikomų nuolaidų „Pigu“ atliko pernai. Tuomet daliai klientų buvo rodomi reklaminiai skydeliai, nenurodant konkrečios nuolaidos, kitai daliai – pateikiant procentines nuolaidas prekėms ar prekių grupėms. Pirmasis bandymas parodė, kad reklaminius skydelius be skelbiamos nuolaidos klientai spausdavo taip pat aktyviai kaip ir įprastus, kai kuriais atvejais – ir aktyviau, teigia bendrovė.

Rudenį „Pigu.lt“ paleido galimybę daliai klientų matyti skirtingą nei iki šiol svetainės vaizdą, kuriame prie prekių jie matydavo vieną kainą be jokių nuorodų į taikomą nuolaidą. Naujas kainų rodymas neigiamos įtakos nepadarė, atvirkščiai – sulaukta rekordinių pardavimų kalėdiniu periodu, skaičiuoja „Pigu“.

„Pamatėme, kad kainų rodymas su pritaikyta nuolaida nebėra tai, ko ieško klientai. Nuolaidų medžioklės sezonas po truputį praranda savo reikšmę, klientai pirmiausia ieško reikiamos prekės už gerą kainą. Žinoma, įvertinome ir riziką, kad daliai klientų prie naujo kainų pateikimo reikės priprasti. Kurį laiką bus žmonių, kurie norės pirkti nuolaidą. Tačiau tikimės, kad padėsime pamatus šalies mažmeninėje prekyboje pereiti prie aiškaus ir paprasto kainų pateikimo klientams“, – sako p. Liulys.

„Pigu“ ne kartą buvo bausta už klaidinančią reklamą. Šių metų birželį Konkurencijos taryba skyrė 5.400 Eur baudą, o kovą buvo išrašyta 7.630 Eur bauda.

Už 2015-uosius „Pigu“ finansinės ataskaitos Registrų centrui nėra pateikusi. 2014 m. bendrovės pajamos siekė 33,1 mln. Eur, o grynasis pelnas – 196.100 Eur.

„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2015 m. apyvarta sudarė 53 mln. Eur be PVM ir, palyginti su 2014 m., augo 30%.

2016 m planuojama pasiekti 73 mln. Eur apyvartą Baltijos šalyse, o 2017 m. – 100 mln. Eur.

VŽ rašė, kad praėjusių metų gegužę Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendovei „MCI“ priklausantis fondas įsigijo kontrolinį didžiausios e. prekybos žaidėjos Baltijos šalyse „Pigu.lt“ akcijų paketą. 

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

E. prekybos PMV direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
05:45
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 5

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 1

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 17

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14
„MV Group“ planuoja augti 10% 

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.14
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Lietuviškas startuolis nevaikiškus žaislus pardavinėti pradeda „Lemonos“ parduotuvėse Premium 8

Nors konstruktorių kūrėjai pirmiausia orientuojasi į žaislų rinką, „Totem“ pradėjo nuo detalių rinkinių,...

Gazelė
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau