„Pigu.lt“ atsisako rodyti nuolaidas

Publikuota: 2016-12-27

Mažmeninės prekybos internetu platforma „Pigu.lt“ keičia kainodarą – nuo šiol pirkėjai nebematys procentinės nuolaidos išraiškos, tik galutinę kainą. Pasak platformą valdančios UAB „Pigu“, pirkėjai nebetiki nuolaidomis.

„Praktika nuolat ir beveik viską pardavinėti su viena už kitą didesnėmis nuolaidomis jau tampa ydinga, ir tai pastebi patys pirkėjai. Jie nebetiki nuolaidomis, kurios pas kai kuriuos prekybininkus siekia net iki 90%. Žmonės vertina galutinę kainą ir priima sprendimą, ar ji priimtina mokėti už konkretų daiktą. Tą parodė ir mūsų bandymai, klientams skirtingai pateikiant tą pačią kainą. Pateikta viena kaina be nurodytos nuolaidos, lyginant su kaina prie kurios nurodoma prieš tai taikyta kaina ir nuolaida, dažnu atveju netgi paskatino įsigyti prekę“, – bendrovės pranešime cituojamas Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.

Jis taip pat patikslina, kad nauja kainodara nereiškia, jog „Pigu“ nebesiūlys sumažintų kainų. Tačiau atsisakoma praktikos, kai skelbiamos nuolaidos siekia 50–70%.

Išbandė anksčiau

Pirmuosius bandymus klientams neberodyti taikomų nuolaidų „Pigu“ atliko pernai. Tuomet daliai klientų buvo rodomi reklaminiai skydeliai, nenurodant konkrečios nuolaidos, kitai daliai – pateikiant procentines nuolaidas prekėms ar prekių grupėms. Pirmasis bandymas parodė, kad reklaminius skydelius be skelbiamos nuolaidos klientai spausdavo taip pat aktyviai kaip ir įprastus, kai kuriais atvejais – ir aktyviau, teigia bendrovė.

Rudenį „Pigu.lt“ paleido galimybę daliai klientų matyti skirtingą nei iki šiol svetainės vaizdą, kuriame prie prekių jie matydavo vieną kainą be jokių nuorodų į taikomą nuolaidą. Naujas kainų rodymas neigiamos įtakos nepadarė, atvirkščiai – sulaukta rekordinių pardavimų kalėdiniu periodu, skaičiuoja „Pigu“.

„Pamatėme, kad kainų rodymas su pritaikyta nuolaida nebėra tai, ko ieško klientai. Nuolaidų medžioklės sezonas po truputį praranda savo reikšmę, klientai pirmiausia ieško reikiamos prekės už gerą kainą. Žinoma, įvertinome ir riziką, kad daliai klientų prie naujo kainų pateikimo reikės priprasti. Kurį laiką bus žmonių, kurie norės pirkti nuolaidą. Tačiau tikimės, kad padėsime pamatus šalies mažmeninėje prekyboje pereiti prie aiškaus ir paprasto kainų pateikimo klientams“, – sako p. Liulys.

„Pigu“ ne kartą buvo bausta už klaidinančią reklamą. Šių metų birželį Konkurencijos taryba skyrė 5.400 Eur baudą, o kovą buvo išrašyta 7.630 Eur bauda.

Už 2015-uosius „Pigu“ finansinės ataskaitos Registrų centrui nėra pateikusi. 2014 m. bendrovės pajamos siekė 33,1 mln. Eur, o grynasis pelnas – 196.100 Eur.

„Pigu grupės“, valdančios internetines parduotuves „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, konsoliduota 2015 m. apyvarta sudarė 53 mln. Eur be PVM ir, palyginti su 2014 m., augo 30%.

2016 m planuojama pasiekti 73 mln. Eur apyvartą Baltijos šalyse, o 2017 m. – 100 mln. Eur.

VŽ rašė, kad praėjusių metų gegužę Lenkijos privataus kapitalo investicijų bendovei „MCI“ priklausantis fondas įsigijo kontrolinį didžiausios e. prekybos žaidėjos Baltijos šalyse „Pigu.lt“ akcijų paketą. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Buvusi „Apple“ prekybos vadovė prisijungia prie „Airbnb“ 1

Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikiančios interneto platformos „Airbnb“...

Prekyba
08:26
Butelio forma – taip pat prekės ženklas

Gėrimų gamintoja „Bottega“ ES apgynė dar 2013 m. registruotus du erdvinius butelio formos prekių ženklus su...

Rinkodara
2019.05.25
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas

Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau...

Prekyba
2019.05.25
Konfliktas netyla – JAV dėl „Huawei“ spaudė ir Lietuvą Premium 17

„Huawei“ pastarosiomis dienomis sulaukia vis naujų smūgių. Bendradarbiavimą su ja pranešė stabdančios jau ir...

Technologijos
2019.05.24
„Maxima LT“ grynasis pelnas išaugo du kartus 14

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei...

Prekyba
2019.05.24
Prekybininkams siūloma nedirbti 4 dienas per metus  4

Didiesiems prekybos tinklams siūloma uždrausti dirbti ne tik per Kalėdas ir Velykas, bet dar dvi švenčių...

Prekyba
2019.05.24
Nuo liepos gali padažnėti prekybininkų patikrinimai, bet jie ramūs Premium

Nuo liepos įsigaliojus Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų draudimo įstatymo pataisoms, tikėtina,...

Prekyba
2019.05.24
Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 21

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Ilgalaikis „Barboros“ vadovas atsisveikino su „Vilniaus prekyba“ Premium 13

19 metų „Vilniaus prekybos“ įmonėse dirbęs Tomas Kibildis, pastaruosius 4,5 metų vadovavęs elektroninei...

Prekyba
2019.05.23
Didieji verslai ragina balsuoti Europos Parlamento rinkimuose

Nemokamos kelionės iki balsavimo vietų, diskusijos apie ES svarbą, vaizdo klipai ir didžiuliai plakatai ant...

Rinkodara
2019.05.23
Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo 5%...

Prekyba
2019.05.23
 „Aprangos“, „Senukų“ ir „Vero Cafe“ klientai jau gali atsiskaityti su „MoQ“, „Barboros“ – ruošiasi Verslo tribūna 3

Trijų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių – „Bitė“, „Tele2“ ir „Telia“ – sukurta programėlė pirkiniams...

Prekyba
2019.05.23
„Margaritos“ ir Kauno „Žalgirio“ gaminiai keliauja į lentynas 4

Lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Margarita“ pristato naują kosmetikos priemonių liniją vyrams...

Rinkodara
2019.05.23
„All Media Eesti“ įsigijo Estijos „Artist Media“

„All Media Eesti“, priklausanti didžiausiai Baltijos šalyse žiniasklaidos grupei „All Media Baltics“, kuriai...

Rinkodara
2019.05.23
„Apranga“ pertvarko tinklą: geriau mažiau, bet didesnių parduotuvių Premium

Didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės prekybos drabužiais „Aprangos“ grupė daugiausia veiklos efektyvumo...

Prekyba
2019.05.23
EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
2019.05.22
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
2019.05.22
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 16

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
2019.05.22
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 3

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
2019.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau