2017-03-28 00:01

Interviu su „Maximos“ vadove: kokius tikslus iškėlė akcininkai

Kristina Meidė, UAB „Maxima LT“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Meidė, UAB „Maxima LT“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Maža kaina ir platus asortimentas yra „Maxima LT“ stiprybė, tačiau pastaruoju metu įmonė per mažai apie tai kalbėjo, todėl ir naujam rinkos dalyviui „Lidl“ skverbtis į rinką buvo lengviau, mano Kristina Meidė, trečią mėnesį vadovaujanti didžiausiai šalyje mažmeninės prekybos įmonei. Išanalizavusi įmonės veiklą ji sudarė planą, kuris padės nuosaikiai didinti pardavimus.
Artimiausi trys „Maximos“ konkurentai, nors į rinką atėjo „Lidl“, 2016 m. didino apyvartą, priešingai nei „Maxima“. Ar laikote tai rimtu signalu, kad kas nors daroma ne taip?

Indikacijų, kad ką nors reikia keisti, yra. Pernai klientų apsilankymo dažnis buvo nesmarkiai mažesnis, tačiau, įvertinus „Maximos“ klientų bazės dydį, skaičiai yra reikšmingi. Be to, nemažai parduotuvių dėl atnaujinimo buvo uždarytos beveik dvigubai ilgiau nei prieš metus. Konkurentai plėtėsi, gyventojų skaičius nedidėjo. Daugelis veiksnių darė įtaką rezultatams, todėl paskutinis ketvirtis nebuvo toks, kuriuo džiaugtumės.

52795
130817
52791