2017-03-20 13:10

„Euronics“ apie produktus, kurie bus geriausiai parduodami

Joey Tangas, „Euronics International“ inovacijų vadovas.
Vladimiro Ivanvo (VŽ) nuotr.
Joey Tangas, „Euronics International“ inovacijų vadovas. Vladimiro Ivanvo (VŽ) nuotr.
Jeigu potencialūs pirkėjai užsuktų į parduotuvę ir išbandytų išmanius produktus, labai tikėtina, kad jie juos ir įsigytų. Todėl svarbu suteikti vartotojui gerų emocijų ir patirties parduotuvėje, leisti viską išbandyti, rodo „Euronics“ tyrimai.

Joey Tangas, „Euronics International“ pagrindinės būstinės, įsikūrusios Nyderlanduose, inovacijų vadovas, įsitikinęs, kad ateitis priklauso pardavėjams, kurie atsisakys pasenusių tradicinių pardavimo strategijų ir pereis prie emocijomis grįstų pardavimų.

„Produktų kategorijos, susijusios su ketvirtąja industrine revoliucija, tokios kaip virtuali realybė, analitika, dirbtinis intelektas, išmanieji aksesuarai, daiktų internetas, robotika, dronai, debesų kompiuterija, turi didžiulę perspektyvą. Pridėtinė vertė, kurią galima suteikti pirkėjui parduotuvėje, yra nepaprastai svarbi“, – viešėdamas Lietuvoje VŽ teigė p. Tangas. Jis beveik 3 metus yra atsakingas už inovatyvių produktų įvedimą į vieną didžiausių buities technikos ir elektronikos tinklų pasaulyje „Euronics International“. Iki tol jis dirbo vadovaujamą darbą „Philips“, „Samsung“ ir „Belkin“ produktų rinkodaros ir pardavimų srityse.

52795
130817
52791