Maždaug šeštadaliu didinęs pardavimus „Naujasis Nevėžis“ į plėtrą investuoja 3 mln. Eur

„Lietuvoje kuriami maisto gaminiai tampa dar viena gera šalies vizitine kortele apie mūsų šalį pasaulyje. Tai patvirtina nuolat augančios eksporto apimtys. Augome beveik visose šalyse rinkose, į kurias eksportuojame, o kartu atvėrėme ir naujas šalis su Lietuvoje sukurtais naujais gaminiais“, – bedrovės pranešime cituojamas Gediminas Krutulis, UAB „Naujasis Nevėžis“ vadovas ir akcininkas.
Jo teigimu, bendrovės sausi pusryčiai ir traškučiai eksportuojami į daugiau nei 50 valstybių, tarp kurių Pietų Korėja, JAV, Filipinai, Ukraina. O daugiausiai Lietuvoje kurtų sausų pusryčių ir užkandžių 2023 metais eksportuota į Daniją, Švediją, Angliją.
Anot G. Krutulio, gaminių eksportas pernai padidėjo 10,8% arba nuo 18,4 mln. Eur iki 20,4 mln. Eur.
Investavusi daugiau nei 1 mln. Eur „oho!” gamintoja pernai plėtė gaminių įvairovę bei pradėjo „Nutri-score A“ lygio, „Žalio rakto“ simboliu (sveikesni produktai) žymimų kukurūzų užkandžių gamybą. Įmonė taip pat gamina ir kitus sveikesnius maisto užkandžius – augaliniais baltymais praturtintus traškučius iš lęšių ir žirnių bei ketina plėsti jų pasiūlą ateityje.
Šiuo metu bendrovė įgyvendina 3 mln. Eur vertės investicinį projektą, plės gamybos plotą – daugiau 1.000 kv. m, didins gamybos apimtis bei sukurs dešimtis naujų darbo vietų. Dabar „Naujasis Nevėžis“ turi 190 darbuotojų.