„Auga group“ keičia organizacinę struktūrą, kviečia ūkininkus pasinaudoti franšizės galimybe

Viena didžiausių Baltijos šalyse ekologinių produktų gamintojų Auga Group pristatė naują veiklos modelį, kuris pagrįstas tvarių žemės ūkio technologijų vystymu, veiklų organizavimu per kooperatyvų tinklą ir tvaresnių maisto produktų tiekimą.
Pristatymo metu Kęstutis Juščius, Auga group generalinis direktorius, teigė, kad prie 11 regioninių kooperatyvų ir 21 technologijų centro ūkininkai galės jungtis jau nuo antrojo šių metų pusmečio.
Taip ūkininkai gautų prieigą prie tvaresnių technologijų, sustiprintų derybines ir pirkimo galias, galėtų lengviau pritraukti kapitalą.
Naujam verslo modeliui įgyvendinti sukurta nauja organizacinė struktūra.
Auga Tech kuria ir gamina inovatyvias žemės ūkio technologijas, kurios bus komercializuojamos. Bendrovė jau yra sukūrusi biometanu ir elektra varomą traktorių, vysto metano emisijas iš gyvulininkystės veiklos mažinančią specializuotų pašarų technologiją.
Taip pat klausykite vasarį įrašytą pokalbį:
Pajamos iš šios verslo šakos bus generuojamos per technologijų nuomą ir jų pardavimą aptarnaujamiems kooperatyvams ir kitiems rinkos dalyviams.
Auga Sofa vysto tvaraus ūkininkavimo standartą ir teikia paslaugas žemės ūkio kooperatyvams bei ūkininkams pagal franšizės sutartis. Ūkiai jungsis į kooperatyvus, kurie, vadovaudamiesi Augos tvaraus žemės ūkio standartais ir metodikomis bei naudodami įmonių grupėje vystomus tvarius techninius sprendimus, apdirbs ūkių kooperatyvo narių žemę ir teiks kitas žemės ūkio paslaugas savo nariams, o esant laisviems pajėgumams ir kitiems ūkiams.
Savo ruožtu Auga Trade rūpinsis produktų vartotojams gamybą, prekyba ir rinkodara. Šie produktai jau yra pristatyti Lietuvos rinkai ir jais yra prekiaujama didžiuosiuose šalies prekybos tinkluose. Šiuo metu naująją produktų liniją sudaro: pienas, kefyras, varškė, grietinė, kiaušiniai ir avižiniai dribsniai.
Ateityje yra numatoma tolesnė šios produktų linijos plėtra pieno produktų ir kitose kategorijose. Siekiama užimti 10% rinkos dalies atitinkamose kategorijose, pateikiant vartotojams įprastus, prieinamus ir tvaresnį pasirinkimą įgalinančius produktus.
Visas naujo verslo modelio veiklos šakas konsoliduoja įmonė Auga Community.
Naujasis verslo modelis atvers galimybes ūkininkams naudotis sukurtomis tvaresnėmis technologijomis dalijimosi ekonomikos principu, leis dirbti efektyviau ir uždirbti daugiau prisijungus prie šios naujos bendruomenės, įgalinančios masto ekonomiją. Vartotojams tai galimybė rinktis maistą be kainos gamtai, o investuotojams gauti finansinę grąžą darant teigiamą poveikį, komentuoja K. Juščius.
Naujas verslo modelis pirmiausia bus pritaikytas ir išbandytas Lietuvoje. Vėliau bus siekiama šį modelį plėsti užsienyje per technologijų šaką, klimatui neutralių žaliavų tiekimą bei prekės ženklo naudojimą.
Pristatymo metu K. Juščius tikino, kad vien Europoje ir Šiaurės Amerikoje tvaraus maisto vertė siekia apie 290 mlrd. USD. Be to, pagal ES žaliojo kurso planą, Lietuvoje numatoma suteikti lengvatinių paskolų į žaliąsias technologijas investuojantiems verslams. Bendra paskolų suma sieks 1 mlrd. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti