2025-05-14 05:45

Dėl aštrios konkurencijos „Green Factory Baltic“ keičia strategiją

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Kauno rajono Babtų plautų ir pjaustytų salotų mišinių UAB „Green Factory Baltic“, pernai susidūrusi su aršia konkurencija, atkurti kritusius pardavimus planuoja atsisakiusi kai kurių produktų ir investuodama į naujas linijas bei naujus gaminius.

Per 2024 m. „Green Factory Baltic“ pajamos sumažėjo 9,9%, iki 15,2 mln. Eur. Pelnas prieš palūkanas, mokesčius ir nusidėvėjimą (EBITDA) buvo 23,6% mažesnis nei ankstesniais metais – 2,02 mln. Eur. Grynojo pelno uždirbta 1,1 mln. Eur, arba 33% mažiau negu metais anksčiau.

„Pasitraukėme iš vienos kategorijos – nebeprekiaujame tokiomis daržovėmis kaip brokoliai, „Iceberg“ salotos, salierai ir panašiai. Pamatėme, kad prekybos tinklai ieško tiesioginių ryšių su augintojais. Tai turėjo įtakos pardavimams ir pelningumui“, – aiškina Artūras Žygelis, „Green Factory Baltic“ direktorius.

52795
130817
52791