Dėl aštrios konkurencijos „Green Factory Baltic“ keičia strategiją

Per 2024 m. „Green Factory Baltic“ pajamos sumažėjo 9,9%, iki 15,2 mln. Eur. Pelnas prieš palūkanas, mokesčius ir nusidėvėjimą (EBITDA) buvo 23,6% mažesnis nei ankstesniais metais – 2,02 mln. Eur. Grynojo pelno uždirbta 1,1 mln. Eur, arba 33% mažiau negu metais anksčiau.
„Pasitraukėme iš vienos kategorijos – nebeprekiaujame tokiomis daržovėmis kaip brokoliai, „Iceberg“ salotos, salierai ir panašiai. Pamatėme, kad prekybos tinklai ieško tiesioginių ryšių su augintojais. Tai turėjo įtakos pardavimams ir pelningumui“, – aiškina Artūras Žygelis, „Green Factory Baltic“ direktorius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai