Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

46
  • 2025-02-17T09:13:00+02:00

    O kaip sekasi SEBui rusijoj?

    • 2025-02-17T09:16:14+02:00

      jeigu dirba tai gerai sekasi

    • 2025-02-17T11:22:23+02:00

      O kodėl neaprašo, nepasigiria?

  • 2025-02-17T09:15:32+02:00

    Na pasaulis nėra tobulas, bet lietuvoje be sustojimo visus kaltina vatnikais. o realybė, kurią matau, tai tokie kaip Trumpas atėjęs siunčia visus velniop ir žiūri savo tik interesų. Gal ir mums analogiškai reiktų pamastyti: mažinti mokesčius šalies viduje, skaidrinti esamą valstybės aparatą ir mokesčių mokėtojų pinigų panaudojimą, ir rūpintis savo šalies gerove. Tada ir nenorės nei Rusijoje nei kur kitus gamybą turėti.

    • 2025-02-17T09:23:40+02:00

      Tai ir daroma nuolat.

    • 2025-02-17T10:27:33+02:00

      Būtent, Trump'as žiūri tik savo interesų. SAVO, ne JAV, ne amerikiečių, vakarų ar žmonijos. Tik SAVO. Šalies gerovė nerūpi nė kiek, nes priešingai, nei teigė, kainas savo piliečiams didina, sumažins dar ir eksportą. Mokesčius prieš tai sumažino turtingiesiems.

    • 2025-02-17T11:13:21+02:00

      Ne, ne visus kaltina vata, o tie kurie elgiasi kaip vata - nesuprasdami, ir nenorėdami suprasti temos, mėtosi kaltinimais, loginio mąstymo įjungti ne tik nenori, bet ir nesugeba, niekina Lietuvą, aukština maskolius ir t.t.

  • 2025-02-17T09:27:59+02:00

    Būtų įdomu pamatyti ultrapatryjotų logiką iš giliau. Nu spiegė, kad Viči darba Rusijoj. Nu pardavė. Kas nuo to pasikeitė? Gamyklos dirba, niekur nedingo, bet pelnas lieka Rusijoje, vietoj to, kad lietuviams kristų. Ultrapatryjotams pilnos kelnės džiaugsmo

    • 2025-02-17T10:04:02+02:00

      Jeigu nesi politinis konkurentas, tai biznis Rusijoj nera kliutis mylet Ukraina ir buti puikiu, gerbiamu verslu Lietuvoj (TELE2, SEB ir tt.) :))) Bet politinio konkurento krabo lazdeles jau, suprask, yra lyg didziausias branduolinis ginklas pries ukrainiecius :)))

    • 2025-02-17T10:18:31+02:00

      Kai esi antro pagal dydį miesto meras/politikas tai turėti sąsajų su mordoru nėra gerai... kruvinasis krabas yra politikas/šoumenas ir šiaip prezervatyvų reklamos veidas galėtų būti manau. Su tokia logika pinigus garbinant aukčiau visko ir yra supuvęs pasaulis. Pagal jūsų logika galima žūdyt, prievartaut ir luošinti žmonės, nes svarbu tik skaičiukai banko sąskaitoje ?

    • 2025-02-17T10:34:50+02:00

      Tprrr - nušuoliavai, nusivatabautinai... Todėl ir sakau, kad įdomu pamatyt logiką ultrapatryjotų. Žudymai, prievartavimai, luošinimai - kaip tai susiję su Viči verslu? Darė verslą ir pelną imdavo lietuviai. Dabar vyksta tas pats verslas, bet pelną ima rusai - kas nuo to pagerėjo, kad tiek euforijos? Meras geriau mieste tvarkosi? Fronto linija pasitaisė? Juk reikia išsiaiškint, jei puolama svaidytis kaltinimais, kitiem, kurie dar dirba Rusijoj. Jei tad pavyktų į Marsą nenuskrist kurpiant atsakymą būtų įdomu, kaip čia logiškai susiveda.

    • 2025-02-17T11:09:11+02:00

      Paprasčiausia moralė ir etika. Suprantu, kad jums tai nesuvokiami dalykai, bet bendradarbiauti su teroristine valstybe yra nepriimtina.

    • 2025-02-17T11:12:07+02:00

      Gal ir nera gerai, bet cia jau nuspresti turi rinkejas. Viskas oficialu, neslepiama ir zinoma. O vat KGB archyvai uzslaptinti po 75 spynom ir tie didieji "patruiotai", kurie smerkia Matjosaiti, neva jam galima daryti politine itaka ir staiga suserga amnezija ir tai pamirsta, kai kalba pasisuka apie KGB archyvus. Suprask, jau KGBistam uzslaptintiems itakos Maskva daryt negali !! :))) Cia jau, anot ju, valstybes pamotu griovimas !!! Juokinga tokiu dvigubu standartu ir argumentu klausytis.

    • 2025-02-17T11:14:25+02:00

      Paprasčiausia moralė ir...

    • 2025-02-17T11:16:44+02:00

      Tai sakai, kad maskolyne leidžia antro didžiausio miesto merui uždirbti milijonus, neoficialiai ir toliau uždirba milijonus (viešai ala pardavė), nėra indikacija, kad rėžimas žiūri į jį teigiamai (kažin, už ką gali žiūrėti teigiamai?), ir kaip sugeba toliau vykdyti veiklą, kai net McDonald'o substitutas nebesugeba. Matijošaitis nebūtų buvęs meras, nebūtų ir tiek kilę priešpriešos. Ir tai nieko nei su morale neturi, pagrinde su skaidrumu ir nepriklausomumu nuo užsienio šalių įtakos.

    • 2025-02-17T11:26:33+02:00

      Prie ko čia KGB archyvai ir Ingrida? Ar čia tavo default atsakymas kai kažkas pamini elementarią etiką ir moralę? Reikėtų atsinaujint programinę įrangą, robotuk.

    • 2025-02-17T11:40:02+02:00

      Prie ko KGB archyvai? Gal prie to, kad uzsislaptine politikai Kgbistai kelia gresme nacionaliniam saugumui. Ir kelia gresme labiau nei mero krabu lazdeles kaliningrade, bet kazkodel archyvus tie patys koncervai gina, o Matjosaiti peikia.

    • 2025-02-17T11:59:51+02:00

      Tai, kad ne krabu lazdeles gabeno i Rusija, bet uzdraustas pramonines prekes kaip skelbe ziniasklaidos tyrimai, ir ne viena karta. Ir tai dare imone, kurios vienas savininku antrojo miesto meras.

    • 2025-02-17T12:06:02+02:00

      Kiek gabeno tu detaliu? Kiek man zinoma, tai irangos remontui skirtos detales uz juokingas sumas, kuriu kazkodel nemini musu massmedijos :) Svarbu juk iskomunikuoti, kad "GABENO", "NE VIENA KARTA". Man asmeniskai net geda butu tokius "tyrimus" transliuoti.

    • 2025-02-17T12:11:05+02:00

      Tipo - matau, kad kaimynas baigia žmoną uždaužyti, bet nesikišiu, o tai supykęs dar ir man į snukį duos, geriau nepykdyti. Va, ir kaimynas toliau gyvenantis tai mato ir nesikiša, žiūri savęs. JUms tokia logika priimtina???

    • 2025-02-17T12:19:51+02:00

      Užsislapstinę, kurie prieš +- 30 metų prisipažino, kažkokia apimtimi dirbę. Kurių dalis jau numirę, dalis pensijoje, ir itin maža dalis dar kažkokia apimti dirbantys. Tuo tarpu, kas dabar dirba maskoliams, tai niekaip neatspindės. Tavęs ar krūvos politikų, kurie pralobo dėl maskolių malonės, tame sąraše nepamatysime, užtat ir nori kad paviešintų, nes tada aiškins, kad tai įrodymas, kad ir dabar nedirba. O realios naudos jokios neduos, nes tie, kurie ištikimi liko maskoliams, neprisipažino, kad KGB dirbo.

    • 2025-02-17T12:23:49+02:00

      Kiek zinau sumos nemazos, ir kalbame ne apie vienkartini atveji, ir kaip suprantu, duomenys apie gabenamas prekes buvo klastojami, nes jei prekes butu deklaruotos teisingai, jos nebutu buve isleistos.

    • 2025-02-17T12:43:32+02:00

      Logika ir jūs nedraugaujate kaip matau. Verslas vykti gali kiek tik norit, pagal jūsų logiką auksinę tai būtų labai gerai jei pvz Nausėda atsidarytų kokį degtinės fabriką mordore ir mokėtų LT mokesčius, nes gi pinigai geri ?! Pinigai nekvepia ?

    • 2025-02-17T12:48:28+02:00

      Taip, kokia dauguma rinkėjų tokia ir valdžia. Taip veikia demokratija. Kruvinojo krabo fanai džiaugiasi, taigi viskas gerai čia. Pinigai nekvepia, miestas kaip ir geras tvarkomas ko daugiau reik tokiems ?

    • 2025-02-17T12:49:14+02:00

      Pinigai dabar geresni būtų iš artilerijos sviedinių, minų ar raketų gamybos. Gal visai nebloga verslo idėja ir kaip Lietuvai tuo užsiimti? Užsakymai garantuoti.

    • 2025-02-17T13:15:28+02:00

      va komentaras 100 proc tiesiai šviesiai atitinkantis, tik klausimas kuris liko- kaip mes čia tuo padėjome realiai karą laimėti? man rodos kaip tik daugiau būtume sumokėję mokesčių ir galimybių turėję...

    • 2025-02-17T13:19:19+02:00

      Tai tegul atidaro tą degtinės fabriką. Degtinė jiems, pinigai mums. Puiku. Kuo daugiau tuo geriau. Tas pats su krabais. Mums pinigai, o jiems menkavertįs maistas. Kodėl tuščias simbolizmas pastatytas virš visko? Sankcijos turi būti trugdančios uždirbti pinigus ir kurti turtą (staklėms, atsarginėms detalėms), o ne vartojimui. Tegul vartoja. Kiekviena suvalgyta krabų lazdelė iš ekonomikos išima po šovinį arba jo dalį. Kur problema?

    • 2025-02-17T13:22:32+02:00

      Tai jūs galvojate, kad LT įmonės dirbančios mordore nemoka ten mokesčių ?

    • 2025-02-17T13:27:22+02:00

      Savo logika sau ir pasilik. As taip gi nerasiau. Tiesiog sakau, kad reikia buti nuosekliais. KGB archyvu uzslaptinimas kelia didesne gresme nacionaliniam saugumui nei viesas zinojimas, kad meras valdo krabu lazdeliu fabrika Kaliningrade. Todel man kyla daug klausimu del musu "patriotu" tikruju ketinimu ir tikslu. Taip pat manau, kad su kitomis valstybemis nereikia nei draugauti, nei kariauti (jeigu tik imoanoma), o tiesiog tureti ir ginti SAVO interesa. VISKAS. Jeigu mums naudinga vezti trąšas, tai ir vežam jas. Jeigu yra didelės rizikos iš anksto vienašališkai nutraukti vežimo sutartį dėl netesybų ir kitų nuostolių tai šaliai - jos nenutraukiam, kol ta sutartis pasibaigs ir nerizikuojam milijardais idant kažkam patenkint savo ego, nes už tą ego galimai reiks susimest VISIEMS. Ar dabar aiški mano logika?

    • 2025-02-17T13:35:49+02:00

      Kiek zinau sumos nemazos, ir kalbame ne apie vienkartini atveji, ir kaip suprantu, duomenys apie gabenamas prekes buvo klastojami, nes jei prekes butu deklaruotos teisingai, jos nebutu buve isleistos. --------------------------------------------------- O as zinau, kad gabenama buvo vos uz kelis tukstancius euru. Visos detales buvo zinomos ir nieks neslepiama nuo muitines eksporto deklaracijose. Ar jus rimtai galvojat krabas per LT muitine gabeno detales tanku fabrikams? :)))) Ir jeigu tai butu tiesa (kaip jus rasot), VICI butu buvus nubausta ir musu purvasklaida tai butu transliavus 24/7 nepertraukiamai visus metus.

    • 2025-02-17T13:37:42+02:00

      P.S. jeigu butu tiesa, jog gabenta dideliais kiekiais tos detales, kaip jus sakot, tokiu atveju filadelfijai ta butu istransliave. Tikrai progos nebutu praleide :) Bet kazkodel nutylejo :)

    • 2025-02-17T13:43:40+02:00

      Tai jūs galvojate, kad LT įmonės dirbančios mordore nemoka ten mokesčių ? ---------------------------------------------------- Tos imones ten dirbdamos tuos mokescius moka is RU vidaus vartojimo (ne eksporto), todel ir mokesciai i RU biudzeta sumokami paciu Rusijos pilieciu. O vat biudzeto iplaukos is naftos, duju ir kitu zaliavu, kurias vis dar perka vakarai - tiesiogines vakaru dotacijos karui finansuoti.

    • 2025-02-17T13:57:43+02:00

      Užsislapstinę, kurie prieš +- 30 metų prisipažino, kažkokia apimtimi dirbę. Kurių dalis jau numirę, dalis pensijoje, ir itin maža dalis dar kažkokia apimti dirbantys. Tuo tarpu, kas dabar dirba maskoliams, tai niekaip neatspindės. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Politikas atsakingas ne pries valstybines insitucijas, su kuriomis susitare del uzslaptinimo. Poliytikas visu pirma atsakingas yra pries valstybe ir jos suverena - tautą (rinkėją). Rinkėjui teisė žinoti yra svarbiau nei tavo moralizavimai apie nieką. Dalyvavuimas KGB veikloje yra ypač svarbus biografijos faktas, kuris tikrai darys didelę įtaką rinkėjo apsisprendimui, būtent todėl ir reikia išviešinti tuos archyvus, kad nebekilt žmonių erzilio, išsklaidyti tas samokslo teorijas ir užkardyti galimybę šantažuoti ir laikyti ant kabliouko buvusius (jei tokiu buna) KGBistus tiek Maskvai, tiek musų "patriotams", kurie juk irgi žino, kas tiek KGBistai.

    • 2025-02-17T14:17:13+02:00

      Kad niekas nieko nenutylejo, buvo skelbta, kad vyksta baudziamosios bylos tyrimas. Uz teisingai deklaruotas prekes, ir dar uz mazus kiekius, niekas baudziamuju bylu nepradeda.

    • 2025-02-17T15:15:34+02:00

      JUei nenutylejo, tai kiek detaliu buvo vezta ir kokia verte? Kur viesai tai istransliuota, nes tai svarbios aplinkybes. Niekur nerasit. O kad byla pradejo pries metus, tai cia nieko nereiskia. Kaip pradejo, taip tyliai ir pabaigs nieko nepese. Duodu ranka nukirst.

    • 2025-02-17T16:42:40+02:00

      tik primenu, kad koncervatoriai per savo kadencija nesutiko priimti tvarkos, kad politikoje negaletu dalyvauti veikejai turintys veiklas ir santykius su rusynu. Tai yra nutyleta musu ziniasklaidos, o zombiai vatnikai koncervu rinkejai apie tai net nesusimaste, kai cia buvo pats elementariausias dalykas, ka jie turejo padaryti prasidejus karui. Jei turit partiniu kontaktu, tai pasiklausinekit kame cia reikalas, pasirodys tikrasis ju veidas. Lietuvoje tokie veikejai, kaip varkiu meras - turi apsauga is politiku ir teisesaugos, jie tiesiog yra nelieciami ir gali daryti ka nori. Viesojoje erdveje nebent del vaizdo kazka pasneka kiti politikai, bet nieko nedaro, ar dar koki protesta suorganizuoja begalviu miniai, kad tie galvotu, kad kazka tuo pakeis.. Nu ir aisku, po to aviu banda itiki, kad patys rinkejai ir kalti del tokios situacijos, kai net ne rinkeju darbas leisti istatymus ar dirbti teisesaugos darba.

    • 2025-02-17T17:24:58+02:00

      As tai noreciau pamatyti ruzzijos fastistiniu ultraimperialistu logika is giliau. Kodel jus taip norit tapti ruzzijos vasalais? Nu bus dujos pigiau 15%, ir benzinas gal. Bet gi visa gyvenima reikes gyventi sh..de, valgyt shu..da ir balsuoti uz ji pati, o vaikai ir anukai tures eiti kazkur kariauti ir mirti uz kazkokia ten isgalvota "nauja tvarka"

  • 2025-02-17T12:21:42+02:00

    Kvadratinės Končitos niekada nesupras kodėl obuoliauti su murziais yra blogis.

  • 2025-02-17T13:40:43+02:00

    Trampas dirba JAV rinkėjas o jie nenori nei nelegalų nei šimto lyčių ir viso kas iš to išeina. Ir karą jis stabdo ne dėl ko kito tik dėl JAV interesų. Ir usaid stabdo nes JAV nėra motina Teresė. Kam ūpi kažkokia klimato kaita, živ, lgbt, gamta, lygybė - vėliavą jims į rankas bet už asmeninius pinigus, ne JAV mokesčių mokėtojų. Chaliava baigėsi.

    • 2025-02-17T14:11:15+02:00

      O pačių savo piliečiai rūpi, nes USAID ir šalies viduje rėmė organizacijas, pvz. eksperimentinių vaistų bandymą. Taip pat USAID užtikrinti JAV įtakos sklaidą, tai reiškia ir daugiau prekybos, kas yra pelnas. Dabar užleis kinams.

    • 2025-02-17T14:26:10+02:00

      Suplakėte viską į vieną krūvą. Su kai kuriais teiginiais galima sutikti, bet kitais tikrai ne. Negerai ,kai dėl to kenčia geri darbai.

    • 2025-02-17T16:29:08+02:00

      Ten tiek gėrio atkasė, o dar rimto audito nebuvo. Labdara turi užsiimti benruomenės ar filantropai nereikia visų mokesčių mokėtojų versti filantropais. Vieni myli palestiną kiti Izraelį, interesai skirtingi

    • 2025-02-17T17:40:05+02:00

      Is tikruju JAV pilieciai nelabai zino ko nori. Ko jie nori galima labai labai abstrakciai pavadinti tiesiog "pokyciais". Ir kadangi jie sugebejo isrinkti populista, reiskia kad ju niekas kitas geriau neisgirdo, ir nepasiule nieko geriau. Teko pasidomet, kiek klaidu buvo padariusi Harris savo rinkimu kompanijoje, tai kaip ir nieko nuostabaus. Pagrindine esme tik tokia, kad JAV zmones nepasimoke per praeita Trumpo kadencija, ir nesuprato, kad vienas dalykas ka jis sneka, o kitas - ka is tikruju daro. Bet, tikriausiai, jiems nebuvo is ko rinktis..

    • 2025-02-18T15:51:53+02:00

      Kaip galima myleti baisius nausedininkus? Umom ne poniatj ...

  • 2025-02-17T16:26:12+02:00

    Kaip įdomu - pasirodo kurti darbo vietas ir mokėti algas šaliai, kuri užpuolė kitą - normalu. Ir negauti nieko iš tos šalies, nes juk dividendų išsimokėti negalima - norma. Čia tikrai VŽ skaitytojai?

  • 2025-02-17T17:21:38+02:00

    Cia kremliaus troliai tiesiog bando trolinti, apsimesdami, kad jie nesupranta, kas yra politika, viesasis ir privatus interesas, kas buna, kai simtamilijoninis verslas gali buti paimtas ikaitu salyje, kur istatymai neveikia.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791