Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

2
  • 2024-11-08T13:24:02+02:00

    Marketing 101. Kaip gali šiuolaikiniame pasaulyje kas nors tikėtis, kad maisto dėžutės bus prabangos prekė. Kitaip aš nesuprantu pardavimo asmeniškai. Juk tai didžiuliai kaštai. Lexus gali asmeniškai pardavinėti, bet ne plastikines dėžutes. Dabar net telco operatorius tau telefonu konsultacijos nesuteiks taip lengvai asmeniškai, bendrausi su robotu, o čia daryti party, kad parduoti dėžutes? Kažkoks nesusipratimas.

    • 2024-11-08T14:24:32+02:00

      Matyt nelabai įsivaizduojate, kaip šis biznis sukasi. Visa esmė, kad parduotuvėse beveik niekas nieko neperka, bet prekes brangiai prakišinėja alia "vadovės" savo šeimos nariams, draugams ir t.t. (tinklinis marketingas) kaip pvz. AVON. Daug tokių bizniukų sukosi Lietuvoje 2000-ais, bet beveik visi užsilenkė. Bet vat šis vis dar gyvuoja, nes įmonės vadovai demonstruoja prabangą, kurioje jie gyvena, daro baliukus toms alia "vadovėms", organizuoja joms išvykas, kitaip psichologiškai spaudžia parduoti daugiau, kitaip esi gyvenimo nesusipratimas, jei neuždirbi naujam mersui, kaip jie (per rezkvizitai.lt matosi kad savininkų pelnas 0,5mln kasmet) Ir žmonės dirba, stengiasi, stumdo plastikinius puodelius už kosminius pinigus, neva tai kažkoks stebuklas. Kodėl užsilenkė gamyba, nes tinklinis marketingas jau atgyvena, o konkuruoti parduodant parduotuvėse nepaėjo dėl per didelės kainos.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791