2024-06-19 18:57

Latvijos „Olainfarm“ keičia prekės ženklą, siekia tapti viena iš Europos TOP 10 farmacijos įmonių

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Latvijos farmacijos įmonė ir vaistų gamintoja UAB „Olainfarm“ keičia prekės ženklą į „Olpha“. Įmonės plėtros strategija numato iš regioninės tapti tarptautine farmacijos įmone, o vėliau tapti viena iš dešimties pirmaujančių farmacijos kompanijų Europoje ir per ateinančius dešimt metų pasiekti mažiausiai 1 mlrd. Eur apyvartą.

„Prekių ženklo keitimas yra natūralus žingsnis, norint iš regioninio žaidėjo tapti tarptautine įmone, siūlančia pasaulio rinkoms suprantamą, gerai skambantį ir šiuolaikišką pavadinimą, išlaikant dešimtmečius naudotą ir žmonėms jau gerai pažįstamą „Olainfarm“ branduolį“, – bendrovės pranešime cituojamas Janis Bukas, „Olpha“ tarybos pirmininkas.

„Olpha“ nori didinti savo įtaką ir plėstis į naujas šalis, ypatingą dėmesį skirdama Europai, sutelkiant dėmesį į pagrindines terapines grupes – neurologiją, kardiologiją, urologiją, onkologiją, antidiabetinę ir antibakterinę terapiją.

Jau yra įsteigtos įmonės Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Vokietijoje ir Lenkijoje.

Bendrovės produktų portfelyje – virš 50 naujų patentuotų vaistų, kurie, registruoti daugiau nei dešimtyje ES šalių. Registracijai yra pateiktas 31 vaistas – kardiologijos, neurologijos, urologijos, onkologijos, taip pat diabeto, infekcijų ir alergijų gydymui. Pirmoji kelių produktų komercializacija numatyta šiais metais, kai tik bus įvykdyti visi norminiai reikalavimai. Kuriama dar apie 100 naujų produktų.

„Olpha“ strateginis planas iki 2030 metų numato dar didesnį dėmesį skirti moksliniams tyrimams ir plėtrai. Planuojama kelių etapų tarptautinė plėtra ir kitose naujose rinkose – Vakarų Europoje, Viduriniuose Rytuose, Šiaurės Afrikoje ir Šiaurės Amerikoje. 

Atsižvelgiant į norminių aktų reikalavimus dėl vaistų gamybos, registravimo ir apyvartos, prekių ženklo keitimas vyks palaipsniui. Kol nebus atlikti reikiami pakeitimai, visos produktų pakuotės ir registracijos liudijimai turės ankstesnį „Olainfarm“ prekių ženklą. 

Naująjį prekių ženklą, jo pozicionavimą ir vizualinį identitetą kūrė reklamos agentūra SIA „McCann Rīga.

„Olainfarm“ grupės apyvarta 2022 m. buvo 120 mln. Eur ir per metus išaugo 9,9%. Grupės pelnas padidėjo 66,5% iki 21 mln. Eur. 2023 metų finansiniai rodikliai kol kas nepaskelbti.

Bendrovė priklauso „Repharm Group“, galutiniai naudos gavėjai – aštuoni fiziniai asmenys. 

52795
130817
52791