A. Jurskis apie konkurenciją, privačius prekių ženklus ir planuojamus 100 mln. Eur „Arimex“ pardavimus
Verslininko teigimu, stebuklų neįvyko – rezultatus lėmė kryptingas darbas.
„Lietuvoje didžiulė konkurencija. Prekybos tinklų lūkesčiai patraukliam produkcijos kokybės ir kainos santykiui – milžiniški. Mums tai neleidžia atsipalaiduoti nė sekundei, nuolat ieškome, kaip efektyvinti procesus, užtikrinti augimą. Galima palyginti su Vakarų Europa – nors čia įmonių daug daugiau, tačiau konkuruoti ir parduoti pelningai – lengviau“, – sako A. Jurskis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai