Iššūkių kupinoje rinkoje „Narbutas Lietuva“ džiaugiasi rezultatais
„Lyginant su 2021-aisiais, pernai mūsų pardavimo pajamos augo 37 procentais, o pats aktyviausias buvo paskutinis 2022-ųjų ketvirtis. Šiemet tikslai yra tikrai ambicingi ir, nepaisant situacijos rinkoje, pirmojo pusmečio rezultatai neatsilieka nuo praeitų metų. Didelį dėmesį skiriame darbui ne tik su biurų projektais, bet ir su švietimo įstaigomis ir viešaisiais konkursais“, - įžvalgomis dalijosi UAB „Narbutas Lietuva“ vadovė.
.jpg/Narbutas%20Lietuva%20salonas%20Vilniuje%2C%20T_Narbuto%20g%20(1)__375x250.jpg)
Pernai per 1400 klientų aptarnavusi įmonė džiaugiasi ne tik tolygiu naujų klientų skaičiaus augimu, bet itin vertina pastovius klientus, kurių dėka gali realizuoti vis ambicingesnius projektus.
Per pastaruosius metus UAB „Narbutas Lietuva“ sėkmingai įgyvendino mokyklų, darželių, ligoninių, valstybinių institucijų bei kitus aukštus reikalavimus atitinkančių viešosios paskirties erdvių projektus, o tai skatino nuolatos peržiūrėti įmonės produktų krepšelį ir jį papildyti naujausias tendencijas atitinkančiais baldais. UAB „Narbutas Lietuva“ komandos, o ypač jos dizainerių, siūlomi sprendimai leidžia skirtingiems klientams parinkti tinkamiausius – nuo baldų iki akustinių, garso, apšvietimo, biuro interjero apželdinimo ar tekstilės – sprendimus. Jau ne viena kompanija Lietuvoje ir kitose šalyse į savo įmonės „brandbooką“, arba prekės ženklo vadovą, įtraukė „Narbutas“ baldus ir pasiūlytus sprendimus.

„Mūsų sėkmę, visų pirma, lemia mūsų produktų krepšelis, - sako „Narbutas Lietuva“ direktorė S. Černiūtė-Paulauskienė. - Mes siūlome tiek darbo erdvių, tiek akustinius baldus, tiek poilsio zonų sprendimus. Galime pasirūpinti ir papildomomis interjero detalėmis – viską klientas gali gauti iš vienų rankų. Jau ir taip didelis mūsų produktų krepšelis yra nuolat atnaujinamas ir plečiamas, atsižvelgiant į pasaulines tendencijas ir klientų poreikius. Na ir, be abejo, sėkmę kuria komanda – projektų vadovai, aukštos kvalifikacijos dizaineriai, kurie ruošia vizualinius pristatymus, taip pat logistikos komanda, kuri viso projekto metu rūpinasi baldų pristatymu ir montavimu.“
Viena ryškiausių tendencijų biuruose vadovė įvardija tylos kambarių poreikio augimą, nors lygiagrečiai išlieka vis dar aktuali ir kita – fiksuoto aukščio stalus keisti į reguliuojamus. „Šiais metais, kaip ir praeitais, nuolat didėja akustinių produktų poreikis, - pabrėžia UAB „Narbutas Lietuva“ direktorė S. Černiūtė-Paulauskienė. - Dėl vis dažniau pasirenkamo atviro plano biuro interjero tylos kambarius lengva integruoti. Galimybė rinktis skirtingus šių kambarių dydžius leidžia juos naudoti ne tik pokalbiams telefonu, bet ir vietoj konferencijų kambario ar didesnių grupių susitikimams. Sparčiai populiarėja ir kiti garsą slopinantys produktai – akustinės kolonos, kurios gali būti naudojamos ir kaip interjero dekoro elementas.“

Stipriu UAB „Narbutas Lietuva“ užnugariu neabejotinai išlieka ir Ukmergėje veikianti „Narbutas International“ gamykla. Pernai jos plotas buvo padidintas iki 58,4 tūkst. kv. metrų, taip užtikrinant galimybę įgyvendinti dar daugiau užsakymų: pastaraisiais metais augo paklausa tiek standartinių gaminių, tiek nestandartinių baldų, kurie sudaro net 30 proc. čia pagaminamos produkcijos. 2022-aisiais metais „Narbutas“ grupės įmonė „Narbutas International“ fiksavo augimą visose pagrindinėse įmonės eksporto rinkose (Vokietijoje – 35 proc., Jungtinėje Karalystėje – 24 proc., Prancūzijoje – 27 proc.).
UAB „Narbutas Lietuva“ yra įmonių grupės „Narbutas“ dalis, kurią taip pat sudaro UAB „Narbutas International“, UAB „Narbutas Marketing“, „Narbutas France“ SASU, „Narbutas Nordic“ AB, „Narbutas Deutchland“ GmbH, „Narbutas“ Ltd, „Narbutas USA“ Inc. ir kiti.
