„Campari Group“ pateikė ieškinį Rusijos gamintojui dėl „Aperol“ prekės ženklo

Ieškinį teismui rugpjūčio 18 d. pateikė olandų „Davide Campari Milano“. Jis buvo paliktas nenagrinėtas dėl procedūrinių pažeidimų. Kaip matyti iš teismo nutarties, ieškovas nepateikė įrodymų, kad ieškovui buvo išsiųsta pretenzija, nepateikta pažyma apie savo įmonės ir atsakovo teisinį statusą. Trūkumai turi būti pašalinti iki spalio 12 d., rašo kommersant.ru.
Dabar teisme nagrinėjamas „Vkusnaya Zhizn“ ieškinys. Rusų įmonė reikalauja iš dalies nutraukti „Davide Campari Milano“ priklausančių prekių ženklų „Aperol“ ir „Aperol Spritz“ bei likerio etiketės su žodiniu elementu „Aperol“ teisių apsaugą. Ir leisti prekės ženklą naudoti sirupų kategorijai.
Gruodžio mėnesį „Vkusnaya Zhizn“ pateikė paraišką įregistruoti kombinuotąjį prekių ženklą „Barline Aperol“. Bendrovė nori įregistruoti prekių ženklą šioms prekėms – kokteilių sirupams, gėrimų sirupams, kavos sirupams ir desertiniams sirupams.
„Gruppo Campari“ buvo įkurta 1860 m., jos pagrindinė būstinė yra Milane. Jai priklauso daugiau kaip 40 prekių ženklų, įskaitant „Campari Bitters“, „Cinzano“ vermutą, aperityvą „Aperol“, viskį „Glen Grant“, „Wild Turkey“, putojantį vyną „Mondoro“, „Cinzano“.
„Barline“ buvo įkurta 2002 m. Interneto svetainėje rašoma, kad įmonė bendradarbiauja su rusų prekybos ir maitinimo įmonių tinklais „Tvoi Dom“, „Milti“, „Coffee Jack“ ir kt.