„Narbutas Lietuva“: pardavimus didino ir namuose įrengiamos darbo vietos
Pasak Sigitos Černiūtės-Paulauskienės, „Narbutas Lietuva“ direktorės, pernai biurų sektorių labiausiai augino darbuotojų trūkumas ir padidėjusi konkurencija tarp darbdavių, dėl ko biurai buvo kone masiškai atnaujinami. Rūpintasi baldų, interjerų ergonomika bei estetiniu patrauklumu. Tarp kitų sektoriaus apyvartas auginusių veiksnių – bendrovės, kurioms dėl jų veiklos specifikos pandemija virto tramplinu į sėkmę ir įsivyravęs hibridinis darbo modelis. Biurai buvo pertvarkomi ir modernizuojami, papildomai įrengiamos darbo vietos namuose.
„2021-aisiais baldus tiekėme daugiausia logistikos, gamybinėms, medicinos įstaigoms, valstybinėms organizacijoms ir IT kompanijoms. Taip pat smarkiai prisidėjome prie Baltarusijos įmonių biurų įrengimo Lietuvoje. Tarp jų – kompiuterinius žaidimus ir programinę įrangą kuriančios, skaitmeninių platformų inžinerijos kompanijos, kurios pernai daug investavo į savo naujuosius biurus. Per praėjusius metus UAB „Narbutas Lietuva“ iš viso aptarnavo 1.300 užsakovų“, – pranešime cituojama S. Černiūtė-Paulauskienė.
Biurų sektorių augino ne tik tie verslai, kuriems pandemija sukūrė palankias plėtros sąlygas, bet ir hibridinis darbo modelis, kai kelias dienas per savaitę dirbama iš namų, o į biurus einama susitikimų ar kolektyvinių užduočių. Dėl pakitusios biurų funkcijos bei darbuotojų poreikio dalį laiko dirbti iš namų, įmonės atnaujino biurus ir dar papildomai įrengė kokybiškas darbo vietas darbuotojų namuose. Namų biurui įsirengti kompanijos dažniausiai finansavo darbo kėdes ir stalus.
„Visgi pagrindinė didėjusius pardavimus lėmusi priežastis – darbuotojų deficitas ir dėl jų užvirusi arši konkurencija tiek privačiame, tiek ir valstybiniame sektoriuje. Biuras, patraukli darbo aplinka – vieni svarbiausių darbdavio patrauklumą didinančių veiksnių, todėl biurai buvo atnaujinami itin aktyviai“, – pabrėžia S. Černiūtė-Paulauskienė.
Ryški tendencija – atnaujindamos biurus įmonės daug dėmesio skyrė ne tik atskiroms darbo vietoms bei jų ergonomikai, bet ir patalpų zonavimui: daugėjo įvairaus tipo pasitarimų kambarių, individualaus bei grupinio darbo zonų, atskirų maitinimo, poilsio ar net meditacijų, miego kambarių. Vis labiau rūpinamasi darbuotojų sveikata ir aktyvumu, todėl smarkiai augo reguliuojamo aukščio stalų pardavimai.
„Modernėja visos įmonės, taip pat ir valstybinės, kuriose nuo senųjų kampinių stalų taip pat vis dažniau pereinama prie reguliuojamo aukščio stalų“, – pokyčius vardija S. Černiūtė-Paulauskienė.
Tarp didžiausių parėjusių metų „Narbutas Lietuva“ patirtų iššūkių – trūkinėjantis tiekimas ir pailgėję baldų gamybos terminai.
„Nuolat vėluojantis medžiagų, komponentų bei galutinių produktų tiekimas vertė į susiklosčiusias situacijas žiūrėti labai kūrybiškai, dažnai reikėjo pergalvoti, keisti pasiūlytus baldų sprendimus kitais, arba tiesiog prisitaikyti prie naujų terminų tiek mums, tiek klientams, – metų patirtimis dalijasi įmonės vadovė. – Visgi galiausiai iššūkius pavyko suvaldyti ir mūsų baldų pristatymo bei gamybos terminai – tiek „Narbutas“ gamykloje Ukmergėje, tiek ir užsienio tiekėjų – gerėjo“.
Planuojama, kad 2022-ieji, o ypač – pirmasis pusmetis, „Narbutas Lietuva“ bus itin aktyvus, mat nemažai projektų, kurie buvo pradėti dar 2021-aisiais, numatomi užbaigti 2022-aisiais.
„Narbutas Lietuva“ direktorė atkreipia dėmesį, kad 2021-aisiais apyvartą augino ne tik nuolat plečiamo asortimento biuro baldų pardavimai, bet ir papildoma įranga bei paslaugos. Įmonė siūlo šiuolaikinius patalpų rezervavimo, taip pat garso, vaizdo, apšvietimo ar interjero apželdinimo sprendimus, gali pasirūpinti biurų tekstile – kilimine danga, užuolaidomis.
UAB „Narbutas Lietuva“ yra įmonių grupės „Narbutas“ dalis, kurią taip pat sudaro UAB „Narbutas International“, UAB „Narbutas Marketing“, „Narbutas France“ SASU, „Narbutas Nordic“ AB, „Narbutas Deutchland“ GmbH, „Narbutas“ Ltd, „Narbutas USA“ Inc. ir kt.