„Iki“ – apie „Pigintuvo“ sėkmę: jo populiarumas gerokai viršijo mūsų lūkesčius

„Visi suprantame, kokia šiuo metu situacija rinkoje – patiriame nemažą infliaciją, kainos gana sparčiai kyla. Reaguodami į susiklosčiusią padėtį, operatyviai sukūrėme „Pigintuvą“ – tam, kad mūsų klientai kartą per savaitę galėtų pasinaudoti bene geriausiais kainų pasiūlymais rinkoje ir sutaupyti. Antra, juo siekiame klientus supažindinti ir paskatinti naudotis „Iki“ programėle. Akivaizdu, kad rugpjūtį pristatytas sprendimas tikrai veikia ir pasiekė abu iškeltus tikslus – jo populiarumas gerokai viršijo mūsų lūkesčius. Įdiegus „Pigintuvą“, „Iki“ programėlės atsisiuntimų skaičius išaugo dešimtis kartų“, – teigia V. Budrienė.
Sėkmę lėmė ir laikas, ir veikimo principas
„Pigintuvo“ sprendimas paremtas žaidimo principu: „Iki“ programėlėje pirkėjas gauna keturis asmeninius prekių su specialiomis kainomis pasiūlymus, iš kurių išsirenka du jam aktualiausius. Taip pirkėjui suteikiama pasirinkimo laisvė, kartu tai – ir žaidybinis momentas: klientai mėgsta patys spręsti ir aktyvuoti patikusias nuolaidas.
„Žinoma, rengdami pasiūlymus visuomet šiek tiek eksperimentuojame, bet iš principo pakankamai gerai pažįstame savo klientus ir žinome, kas jiems aktualu. Per šį laiką įsitikinome, kad „Pigintuvas“ – gyvas organizmas: jei tik pirkėjams mūsų geros kainos pasiūlymai pasirodo mažiau įdomūs, iškart sulaukiame atsiliepimų ir pastabų, pagal kurias koreguojame savo pasiūlymus. Pirkėjai tikrai labai aktyviai komentuoja patinkančias ir nedominančias nuolaidas, akivaizdu, kad jiems rūpi“, – teigia komunikacijos vadovė.
V. Budrienė pažymi, kad tokią sprendimo sėkmę lėmė tiek paprastas „Pigintuvo“ veikimo principas, tiek parinkti klientams aktualūs produktų su nuolaidomis pasiūlymai, tiek ir itin operatyvus projekto įgyvendinimas.
„Šis sprendimas buvo pristatytas rugpjūčio mėnesį – tuo metu situacija rinkoje jau buvo pakankamai įtempta, tad norėjome kuo greičiau bent iš dalies palengvinti naštą klientams ir atliepti jų lūkesčius pirkti už palankesnes kainas. Nuo pradinės idėjos iki sprendimo įgyvendinimo užtrukome vos mėnesį laiko“, – teigia pašnekovė ir priduria, kad „Pigintuvas“ gyvuos tol, kol bus įdomus prekybos tinklo klientams.
Leido dar geriau pažinti pirkėjus
Anot V. Budrienės, 30 metų Lietuvos rinkoje veikiantis prekybos tinklas pakankamai gerai pažįsta savo klientus, žino jų pirkimo įpročius ir jiems aktualius produktus. Vis tik įgyvendintas sprendimas suteikė dar daugiau žinių apie pirkėjų skaitmeninius įgūdžius. „Pigintuvas“ veikia tiek išmaniajame telefone, įsijungus „Iki“ programėlę, tiek naudojantis kompiuteriu, prisijungus prie „Iki“ lojalumo programos.
„Surinkti duomenys mums galutinai išsklaidė mitą, jog vyresnio amžiaus žmonės nėra linkę ar nemoka naudotis išmaniosiomis technologijomis, arba neturi išmaniųjų telefonų. Žinoma, yra tam tikrų išimčių, bet labai didelė dalis vyresnio amžiaus mūsų klientų puikiausiai ir itin aktyviai naudojasi „Pigintuvu“. Įsitikinome, kad mūsų senjorai moka naudotis technologijomis, o jei jiems iškyla neaiškumų, skambina mums pasikonsultuoti ar pasinaudoja mūsų parengtomis instrukcijomis“, – teigia V. Budrienė.