VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2020-10-22 13:51

„Geros dovanos“ parduotuvėse įspūdį kuria milžiniški LED ekranai

Įspūdžio dovanų platinimo bendrovė „Gera dovana“ sparčiai atnaujina fizinių parduotuvių dizainą ir krypsta į urbanistinį stilių. Nuo metų pradžios įmonių grupėje atnaujintos parduotuvės Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“, o naujausia parduotuvė-prekybos sala atidaryta „Megoje“. Taip pat nauji dizaino sprendimai panaudoti atidarant parduotuvę didžiausiame Varšuvos prekybos centre „Zlote Tarasy“ bei Latvijoje, Jūrmaloje išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“. Bendrovės atstovai kelia ambicingą tikslą šiuos metus užbaigti net su 30 firminių parduotuvių Lietuvoje, Lenkijoje ir Latvijoje.  

Pirmoji naujo koncepto 44 m2 parduotuvė atidaryta  Klaipėdoje, kurios pagrindiniu akcentu tapo beveik 5 m pločio LED vaizdo siena. Toks pat LED ekranas, tik kiek mažesnis – beveik 4 m pločio, integruotas ir Šiauliuose atidarytoje „Geros dovanos“ parduotuvėje. Prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ atidaryta didžiausia prekybos sala su net dviem išskirtinio dydžio LED ekranais salos kraštuose. Lenkijoje ir Latvijoje naujo dizaino parduotuvės atidarytos didžiuosiuose prekybos centruose „Zlote Tarasy“ ir „Via Jurmala Outlet Village“.

Anot įmonės vadovo Ernesto Vasiliausko, įmonės siekis yra ne tik diegti inovatyvius bei modernius sprendimus, bet ir kuo realistiškiau perteikti įspūdžio pramogas pirkimo momentu.

„Mūsų produktas – įspūdžio dovanos: skrydžiai oro balionu, pasivažinėjimai superautomobiliais, šuoliai su guma ir pan. Išbandžius šias pramogas, emocijos tiesiog liejasi per kraštus. Siekiame šią nuotaiką perteikti ir apsipirkimo metu, kai klientai renkasi dovanų čekį ar rinkinį. Tam pasitelkėme jautriausius žmogaus pojūčius – klausą ir regėjimą. Dabar, kai įėję į parduotuves didžiuliame LED ekrane išvysite lekiantį „Lamborghini Huracan“ ar skrydį parasparniu, tikimės, kad bent dalį įspūdžio pajusite iš karto“, – pasakoja E. Vasiliauskas.

Naujo dizaino parduotuvėse vyrauja skandinaviškas stilius, orientuojamasi į urbanistinį dizainą naudojant pilkos spalvos fasadus su medžio elementais. Visose naujose prekybos vietose naudojamos ypač aukštos raiškos LED vaizdo sienos. Ekranas transliuoja „Full HD“ raiškos vaizdą su daugiau nei 1 mln. pikselių. Pritaikius naujos technologijos „Black“ tipo 2,5 mm pikselio LED segmentus, vaizdo siena pasižymi aukšta raiška ir idealiu kontrastu. Transliuojamam vaizdui sustiprinti fizinėse parduotuvėse sumontuota kokybiška garso sistema.  

Naujoji parduotuvių interjero koncepcija sukurta ir įgyvendinta kartu su ne vieną tarptautinį laimėjimą pelniusia lietuvių architektūros studija „2XJ”. Šios studijos portfolio puikuojasi ne vienas išskirtinis projektas, tarp jų ir Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos interjeras. Vienas iš architektų, dirbusių su naująja „Geros dovanos“ interjero koncepcija, Jokūbas Jurgelis, teigia, kad tai unikalus projektas, kuriame daug dėmesio skirta įtikinamam produkto perteikimui ir pojūčiams.

„Šiose naujo dizaino parduotuvėse įspūdžių kupinas pramogas galima „patirti“ tiesiog renkant dovaną. Kurdami šį projektą siekėme maksimaliai atskleisti dovanų privalumus ir galimybes. Tai buvo nemenkas iššūkis, tačiau, pasitelkiant naujausias technologijas, įgyvendinti sumanymą pavyko itin sklandžiai. Atsižvelgiant į bendrovės „Gera dovana“ vertybes, parduotuvės dizainas kurtas vadovaujantis atsakingo ir tvaraus vartojimo principais. Siekiant tai pabrėžti, naudotos tik natūralios kilmės medžiagos – medis, metalas, betonas. Tikriausiai didžiausias iššūkis, su kuriuo susidūrėme, buvo atidaryti net 2 parduotuves karantino metu“, – patirtimi dalijasi J. Jurgelis.

„Gera dovana“ veiklą vykdo Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje. Lietuvoje „Gera dovana“ siūlo daugiau kaip 2 500 skirtingų dovanų, kurias galima įsigyti el. parduotuvėje, 160-yje įmonės prekybos taškų visoje šalyje bei 14-oje specializuotų parduotuvių didžiuosiuose prekybos centruose.

52795
130817
52791