2020-06-19 21:00

Slapti pirkėjai įvardijo, kuris operatorius per karantiną aptarnavo geriausiai

Algimanto Kalvaičio nuotr.
Algimanto Kalvaičio nuotr.
Slapti pirkėjai nustatė, kad karantino metu telekomunikacijų sektoriuje klientus telefonu geriausiai aptarnavo bendrovės „Telia“ konsultantai. Tyrimas užčiuopė ir silpniausias skambučių centrų darbo vietas šiame sektoriuje.
  • Tyrimas atskleidė, kad tobulėti dar yra kur.
  • Slaptieji pirkėjai įvardijo silpnąsias aptarnavimo vietas.
  • „Telia“ sėkmę lėmę sprendimai.
  •  Karantinas pakoregavo „Bitės“ prioritetus.
  • Kodėl „Tele2" šįkart liko trečia.

Telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybę karantino metu ištyrė UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ (SPT), dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“. Teigiama, kad toks tyrimas Lietuvoje atliktas pirmą kartą, reaguojant į pokyčius, kurie privertė klientus konsultuotis nuotoliniu būdu.

52795
130817
52791