Slapti pirkėjai įvardijo, kuris operatorius per karantiną aptarnavo geriausiai

- Tyrimas atskleidė, kad tobulėti dar yra kur.
- Slaptieji pirkėjai įvardijo silpnąsias aptarnavimo vietas.
- „Telia“ sėkmę lėmę sprendimai.
- Karantinas pakoregavo „Bitės“ prioritetus.
- Kodėl „Tele2" šįkart liko trečia.
Telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybę karantino metu ištyrė UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ (SPT), dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“. Teigiama, kad toks tyrimas Lietuvoje atliktas pirmą kartą, reaguojant į pokyčius, kurie privertė klientus konsultuotis nuotoliniu būdu.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai