Druskininkuose jungiasi du SPA viešbučiai
FOTOGALERIJA Druskininkų SPA centras UPA" (18 nuotr.)
Druskininkų SPA ir sveikatinimo centras UPA Medical SPA prisijungia šalia esantį Medea SPA viešbutį, kuris nuo birželio 3 d. priims svečius kaip UPA Medea SPA korpusas.
UPA valdytoja UAB UPA MCT šalia esantį Medea SPA viešbutį prisijungia ilgalaikės nuomos pagrindu.
UPA Medical SPA vidutinis kambarių užimtumas 2018 m. buvo beveik 81% ir tai buvo viena iš priežasčių, skatinusių ieškoti plėtros galimybių. Naujajame UPA Medea SPA korpuse turėsime 20 papildomų kambarių: nuo mini liukso klasės dviviečių iki dviejų kambarių apartamentų su staliukais balkonuose ir virtuvėlėmis, pranešime spaudai teigia Rimantas Černauskas, UAB UPA MCT direktorius ir vienas iš akcininkų.
Į UAB UPA MCT pereina dirbti ir 11 Medea SPA darbuotojų, tad bendras UPA darbuotojų skaičius pasieks 129.
nuotrauka::1left
UAB UPA MCT 2018 m. apyvarta buvo 2,947 mln. Eur apie 29% didesnė nei 2017 m. EBITDA pernai siekė 0,285 mln. Eur.
Pasak p. Černausko, tokia EBITDA dar tikrai neatspindi viso įmonės potencialo, bet šio rodiklio dinamika per pirmujų trejų įmonės veiklos metų laikotarpį leidžia tikėtis netolimoje ateityje pasiekti geresnių, nei šio rinkos segmento vidurkis, rodiklių.
Įmonės vadovas augimą sieja su sėkmingu startu, gausiu sugrįžtančių klientų skaičiumi ir bendru Druskininkų kurorto populiarumu.
UPA Medea SPA korpusą išnuomojęs pastato savininko UAB BMR diagnostika vadovas Saulius Arvasevičius ilgalaikės nuomos sutartį vadina abipuse nauda ir vietoje viešbučių verslo pereina į nekilnojamojo turto valdymą.
Norint didinti viešbučių ir SPA verslo efektyvumą būtina turėti didesnį kambarių skaičių, siūlyti išskirtines paslaugas. SPA vardas taip pat reikalauja baseino ir pirčių erdvės. Iš tiesų UPA ir Medea susijungimas buvo labai nuoseklus žingsnis, nes ir iki šiol būdami įsikūrę vienas šalia kito dažniau bendradarbiavome nei konkuravome, teigia p. Arvasevičius.
Atidarydami naująjį korpusą jungtiniu UPA Medea SPA pavadinimu, vadovai tikisi išlyginti lankytojų srautą ir pasiūlyti daugiau paklausių poilsiui ir atsipalaidavimui skirtų paslaugų.
Pernai UAB BMR diagnostika gavo 0,6 ml Eur pajamų, jos EBITDA sudarė apie 2.300 Eur.
Iki šiol Medea SPA pamėgę klientai atvykdavo iš visos Lietuvos, ne tik iš Vilniaus, Kauno, bet ir Klaipėdos regiono, o UPA klientų gretose daugiau svečių iš užsienio, ypač vasarą.
VŽ rašė, kad metų pradžioje pakeitusi pavadinimą UAB UPA MCT paskelbė apie paslaugų grupių atskyrimą ir pristatė du prekės ženklus: UPA Medical SPA, jungiantį poilsiui, sveikatingumui, sanatoriniam gydymui, SPA ir profilaktiniam sveikatos stiprinimui skirtas paslaugas, bei kitą UPA Medical kryptį, orientuotą į medicininę reabilitaciją, sveikatinimą ir gydymą.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti