2018-03-26 12:14

„Impuls“ vadovas: konkurencija sparčiausiai auga pigių sporto klubų segmente

Vidmantas Šiugždinis, „Impuls“ įmonių grupės vadovas: „Kol kas pagrindinė kova vyksta dėl jau sportuojančių žmonių, bet po truputį gręžiamasi ir į niekada nesportavusius.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vidmantas Šiugždinis, „Impuls“ įmonių grupės vadovas: „Kol kas pagrindinė kova vyksta dėl jau sportuojančių žmonių, bet po truputį gręžiamasi ir į niekada nesportavusius.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausiais iššūkis, su kuriuo šiemet susidurs sporto klubų verslas, – tirpstančios vidutinės narystės kainos ir didėjantys klientų reikalavimai, sako Vidmantas Šiugždinis, „Impuls“ įmonių grupės vadovas.

„Sporto versle stipriai didėja konkurencija – ypač pigių sporto klubų segmente. Atsiranda vis daugiau naujų sporto klubų tinklų, į rinką ateina užsieniečių. Daugėja nedidelių klubų, siūlančių specializuotas paslaugas, vadinamojo „boutique“ tipo – tik tam tikros treniruočių rūšies grupinių užsiėmimų studijų, asmeninių trenerių studijų. Dėl didėjančios konkurencijos krinta vidutinė paslaugos kaina rinkoje“, – padėtį apibūdina p. Šiugždinis.

„Impuls“ įmonių grupė Baltijos šalyse valdo sveikatingumo klubus „Impuls“ ir sporto klubus „Lemon Gym“ (pigesnis segmentas).

52795
130817
52791