„Impuls“ vadovas: konkurencija sparčiausiai auga pigių sporto klubų segmente

„Sporto versle stipriai didėja konkurencija – ypač pigių sporto klubų segmente. Atsiranda vis daugiau naujų sporto klubų tinklų, į rinką ateina užsieniečių. Daugėja nedidelių klubų, siūlančių specializuotas paslaugas, vadinamojo „boutique“ tipo – tik tam tikros treniruočių rūšies grupinių užsiėmimų studijų, asmeninių trenerių studijų. Dėl didėjančios konkurencijos krinta vidutinė paslaugos kaina rinkoje“, – padėtį apibūdina p. Šiugždinis.
„Impuls“ įmonių grupė Baltijos šalyse valdo sveikatingumo klubus „Impuls“ ir sporto klubus „Lemon Gym“ (pigesnis segmentas).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai