Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

18
  • 2024-04-19T08:53:01+03:00

    Efektyvus šios ligos gydymas,- kontrolė ir baudos pririštos prie metinių uždirbamų pajamų. Nes visi keliu " arialiai" išvažiavę pvz. į Lenkiją tampa kelių avelėmis, nes ten niekas nesikuklina skiriant baudas.

    • 2024-04-19T09:46:38+03:00

      Manyčiau, kad problema gilesnė. Tie, kas gali susimokėti, susimokės ir arba koreguos savo elgesį, arba dar baudų rinksis pagal piniginės galimybes. O ką gi daryti su tais, kurie baudų nemoka, turto neturi, konfiskavus auto perka kitą už 300 eurų ir tolia važiuoja girti, viršydami greitį? Beje, dar klausimas ir mokesčių administratoriui - kodėl baudų surinkimo rat’e toks žemas?

    • 2024-04-19T09:49:23+03:00

      Kurie baudų nemoka slepia mokesčius, dirba nelagaliai, turi juodu pinigu. Taigi labai paprasta, VMI kartu su policija ir prokuratura turi suzinoti kur jie dirba ir turi tikrint tokius darbdavius. Po 10 - to tokio parikrinimo 11 - tas darbdavys tokiu neims i darba ir problema issispres.

    • 2024-04-19T10:20:26+03:00

      Kokių dar fantazijų turite?

    • 2024-04-19T10:53:13+03:00

      As tai galvoju, kad tie kurie nedirba, tai visi kremliaus agentai :D Saugumo nepamirsk !!!! jie iirgi turi kartu su VMI ir policija tikrinti !!! :D

    • 2024-04-19T11:34:18+03:00

      Reikia tokiems nuimti visas soc. garantijas, pasalpas, sveikatos draudimus ir t.t. Kad negaletu iregistruoti turto kol baudu nesumokes. Priemoniu priversti susimoketi baudas yra, tereikia tik noro. O dabar realiai nemoka baudu ir ka? toliau vazineja.

    • 2024-04-19T11:59:29+03:00

      Kad jus padorus žmogus!

    • 2024-04-20T19:17:59+03:00

      nėra tokių amžinai nebaudžiamų. Jei važiuoja girtas, praranda teises. Jei važiuoja be teisių - pirmą kartą nuteisiamas lygtinai, antrą kartą sėda. Galite nebent sakyti, kad per švelniai, ir reikia sodinti iškart, bet čia tik jūsų nuomonė. Teismai vadovaujasi įstatymais ir praktika, o ji - griežtinti bausmes palaipsniui, leisti pasitaisyti, jei toks elgesys nesukelia skaudžių pasekmių. Tačiau jokių iliuzijų, kad kartojant tą patį vis liksi nenubaustas. "teismų praktika yra tokia, kad pirmą kartą paskiriant laisvės atėmimo bausmę, jos vykdymas atidedamas. Jei šie du vyrai būtų dar kartą nutverti vairuojantys neblaivūs, įkalinimo išvengti nebeturėtų vilties." https://m.kauno.diena.lt/naujienos/klaipeda/nusikaltimai-ir-nelaimes/girtu-vairuotoju-uz-grotu-nesiuncia-1126547

  • 2024-04-19T10:50:45+03:00

    Nesamoningas straipsnis. Skaiciai sako ka kita. Per 20 m,. kartauis sumazejo nelaimingu atsitikimu keliuose.

  • 2024-04-19T11:03:29+03:00

    ".. puikiai žinote, kiek laiko truks kelionė iki darželio ar mokyklos..". Na jau, na jau:) Vilniuje, kai nesutvarkytos gatvės paliekamos net visai žiemai, iš kur gali žinoti? Kliūtys visur. Srautai ir tie kiekvieną dieną skiriasi, o kur dar avarijos, kur koks Bobcatas ar traktorius sugalvoja važiuoti per visą miestą. Čia vieną dieną elektrikai gatvės apšvietimo stulpe kažką tvarkė, tai pasistatė savo mašiną pirmoje juostoje, nors už 30 m buvo aikštelė, ir iš karto toje vietoje kamštis. Taip kad puikiai žinoti "kiek laiko truks kelionė iki darbo ar mokyklos" galite žinoti tik jei savo kelionės laiką skaičiuojate su 15-30 min paklaida. O kas ryte 30 min anksčiau išvažiuoti į darbą/mokyklą? Va kai visos gatvės bus sutvarkytos, kai bet koks Grindos ar furos vairuotojas nesugalvos stovėti užėmęs pirmą juostą, tada gal ir žnosim per kiek laiko galima nuvažiuoti.

  • 2024-04-19T11:04:06+03:00

    Visos problemos su kelių infrastruktūra keliai ir gatvės nuo tarybinių laikų likusi tą pati o automobilių skaičius išaugo dešimtis kartų.....kelių ir gatvių tvarkytojų ''verslas'' visuomeniai matomiausias ir suprantamiausias bet visas problemas norima parodyti į vairuotoją.

    • 2024-04-19T11:51:46+03:00

      Kuo tai susiję su greičio viršijimu?

    • 2024-04-19T17:57:41+03:00

      "Tarybine infrastruktura" jam trukdo pasiekti greitai norima vieta. Kitaip sakant, jis geriau numirs ar liks invalidu visam gyvenimui nei 5- iomis minutemis veliau atvaziuos pasibastyt po Akropoli.

    • 2024-04-19T17:59:25+03:00

      Juk girdejot keliu erelio uzmususio zmogu pasiteisinimus,- "zmogus pats kaltas kad ejo per gatve kai as greit vaziavau". Tokius isgydys tik baudu neisvengiamybe.

  • 2024-04-20T07:27:59+03:00

    straipsni parase kolektyvinis protas. linkiu jums ten pasveikti.

    • 2024-04-20T20:07:54+03:00

      sprendžiant iš to, kad beveik ketvirtadalio neskiria nuo trečdalio - panašu, kad nekažkoks ten protas. "greitį Lietuvoje viršija beveik trečdalis (23 proc.) vairuotojų"

  • 2024-04-20T11:28:05+03:00

    85% vairuotojų klysta, yeah sure.....

  • 2024-07-10T11:19:50+03:00

    Naršymas feisbukuose, nekreipimas dėmesio į eismo srautą, galvojimas tik apie save ir tokiu būdu keliamas eismo stabdymas, gaišatis ir irzulys - tai pagrindinės blogo vairavimo priežastys. Tą daro ne tik lyginiu skaičium prasidedančio asmens kodo vairuotojai. O bet koks baubinimas greičiau arba efektyviau važiuojančių - tai ignoravimas dramblio kambaryje. Visos priemonės eina link to, kad lėtinti eismą - tai gal geriausia būti uždrausti apvalius ratus? Su kvadratiniais nė viena avarija neįvyks - bet ar pamirštam, kam apskritai transportas egzistuoja?

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791