Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2024-11-04 06:30
RĖMIMAS
2024-10-03 05:00
RĖMIMAS
2024-08-14 05:00
RĖMIMAS
2024-07-10 05:00
RĖMIMAS
2024-06-19 08:00
RĖMIMAS
2024-05-30 14:14
RĖMIMAS
2024-04-19 08:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nepagarba kitam eismo dalyviui, rizikingas vairavimas ir chamiškumas yra LT vairuotojų vizitinė kortelė.
Jei nepagarba kitiems eismo dalyviams, tai nesilaikymas dešiniausios eismo juostos - tai tikrai taip. Greičio viršijimas (proto ribose) iš savęs nesukuria avarinių situacijų, kitaip Vokietijoje autobanai ištisai būtų uždaryti. Ne, nelakstau +50km/h.
Vilnius, Geležinio vilko atkarpa, matuojamas vidutinis greitis, leistinas greitis 60Km/h, Važiuoju 2 juostą 65km/h rizikuodamas gauti baudą. Visą laiką kažkoks BMV sėdi ant uodegos, tipo "duok kelią". Užleidi kelią, grižti atgal į 2-tą juostą, bet jis nevažiuoja greičiau, atvirkščiai, važiuoja lėčiau nei važiavau aš, nes nu gi greitį matuoja. BMV kultūra, nesvarbu kokiu greičiu važiuoti, svarbiausiai priekyje.
o vis tik, kam reikia grįžti į antrą juostą važiuojant ant 65?
nes pirma juosta važiuoja 55km/h
Naršymas feisbukuose, nekreipimas dėmesio į eismo srautą, galvojimas tik apie save ir tokiu būdu keliamas eismo stabdymas, gaišatis ir irzulys - tai pagrindinės blogo vairavimo priežastys. Tą daro ne tik lyginiu skaičium prasidedančio asmens kodo vairuotojai. O bet koks baubinimas greičiau arba efektyviau važiuojančių - tai ignoravimas dramblio kambaryje. Visos priemonės eina link to, kad lėtinti eismą - tai gal geriausia būti uždrausti apvalius ratus? Su kvadratiniais nė viena avarija neįvyks - bet ar pamirštam, kam apskritai transportas egzistuoja?
Akmenų yra į abi puses, bet pradėkime nuo dramblio kambaryje, važiavimas leistinu greičiu neatleidžia nuo kitų eismo taisyklių laikymosi. Svarbiausia taisyklė visame KET yra dešinės rankos taisyklė ir apima visas situacijas, kai nėra kitų ženklų, o prioritetą reikia sudėti. Jei yra 3 eismo juostų į vieną pusę kelias, pirma juosta laisva, tai nesvarbu koks tavo greitis, jei ne už 100 metrų posūkis į kairę, turi būti pirmoje juostoje. Aiškinimas, kad laikausi leistino greičio nieko nereiškia. Nesilaikydamas dešiniausios važiuojamosios kelio dalies yra blogiau nei greičio viršijimas. Nes būtent šitie asmenys provokuoja perteklinį manevravimą. Nekalbu apie tuos, kurie kur leistina 50 km/h atlekia ant 120 km/h ir nardo per tris eismo juostas ir iš trečios eismo juostos pasuka į dešinę. Pats stengiuosi visada laikytis dešiniausios juostos. Paradoksas, bet per dešiniausią juostą dažniausiai aplenki didelę dalį eismo ir patiriamos mažesnės kuro sąnaudos.
tiesos yra, ir įdomi tema. Dauguma individų įsėdę į automobilio vidų jaučiasi įgavę tam tikrų galių, ir elgiasi taip, kaip šaligatvyje, greičiausiai, nesielgtų. Gyvūnų pasaulio taisyklės vis tik žmonėms taip pat nesvetimos: kuo didesniame automobilyje sėdi, tuo dažniau atrodo, kad daugiau teisių priklauso. Tai turbūt vienintelis paaiškinimas kodėl tokie populiarūs dideli SUV, kai dažniausiai važinėjama po vieną...
Lt ne patys blogiausi vairuotojai